Rallycross: Ουκ εν το πολλώ το ευ!

Σε μια εποχή που η στιγμή έχει μεγαλύτερη σημασία από τη διάρκεια, η άνοδος του Rallycross, που συμπυκνώνει στοιχεία αγώνων ράλι και πίστας, φαντάζει περισσότερο ως λογική συνέχεια παρά ως έκπληξη!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τα τελευταία χρόνια και πιο συγκεκριμένα από το 2014, οι αγώνες Rallycross γνωρίζουν άνθιση σε παγκόσμιο επίπεδο, με την έναρξη του 2016 να είναι πιο δυναμική από ποτέ. Για όσους τυχόν δεν γνωρίζουν, αναφερόμαστε σε μια πρόσμιξη των αγώνων ράλι και πίστας, που, σύμφωνα με πολλούς, συνδυάζουν ιδανικά τα θετικά στοιχεία των διαφορετικών μεταξύ τους μορφών αγώνων αυτοκινήτου.

Πρόκειται για αγώνες μικρής διάρκειας, σε ειδικά διαμορφωμένες πίστες, που συνδυάζουν άσφαλτο και χώμα και οι οποίες παρέχουν άμεσο συναγωνισμό και πολύ θέαμα. Τα αυτοκίνητα θυμίζουν περισσότερο τα Group B της δεκαετίας του ’80 χάρη στις τρομακτικές επιδόσεις τους, αφού αποδίδουν περί τους 600 ίππους που βγαίνουν στον δρόμο χάρη σε υπερτροφοδοτούμενα δίλιτρα σύνολα (για την κορυφαία κατηγορία του θεσμού), θηριώδη ροπή της τάξης των 900 Nm (δεν διαβάσατε λάθος, η ροπή ξεπερνά τα 90 κιλά ανά μέτρο) και επιτάχυνση 0-100 σε λιγότερα από 2 δευτερόλεπτα, επίδοση ταχύτερη από αυτήν των μονοθεσίων της Formula 1.


Τα παραπάνω στοιχεία είναι αρκετά ώστε να προσελκύσουν κορυφαίους οδηγούς και, φυσικά, για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του νεανικού, ως επί το πλείστον και διόλου τυχαία, κοινού. Η φύση του Rallycross και η ανανεωμένη του δομή, χάρη στην είσοδο δυνατών χορηγών και την ταυτόχρονη ανάδειξή του από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο κύρους, ήταν αρκετή για να του δώσει νέα ώθηση. Γράφουμε νέα ώθηση, γιατί το Rallycross μόνο νέο και άγνωστο δεν είναι, αφού ο πρώτος αγώνας διεξήχθη το 1967 στο Lydden Hill της Αγγλίας και σύντομα έγινε δημοφιλές, χάρη στην ευρεία τηλεοπτική του κάλυψη από μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα, όπως το ITV και το BBC. Έπειτα το Rallycross επεκτάθηκε στην ηπειρωτική Ευρώπη, με τη Σκανδιναβία να έχει τον πρώτο λόγο στην ανάπτυξή του.
Ποια είναι όμως τα στοιχεία εκείνα που οδήγησαν στην εκτόξευση της συγκεκριμένης μορφής αγώνων; Καταρχάς η ίδια η φύση του Rallycross, αφού πάντα οι πίστες και ο άμεσος ανταγωνισμός, όπου η κατάταξη είναι φανερή, είχαν περισσότερους θιασώτες. Μία πίστα είναι πιο εύκολα προσβάσιμη, οι υποδομές είναι τέτοιες που ευνοούν τόσο την αμφιθεατρική παρακολούθηση για τους θεατές όσο και τη ζωντανή μετάδοση για τους τηλεθεατές και, παράλληλα, η διάρκεια της διαδικασίας είναι μικρή και η εξέλιξη αστραπιαία, με αποτέλεσμα το ενδιαφέρον του κοινού να διατηρείται αμείωτο από την αρχή ώς το τέλος.

Αν σε αυτά προσθέσουμε τις θηριώδεις επιδόσεις των αυτοκινήτων, αλλά και τη δυνατότητα παρακολούθησής τους για μεγάλο χρονικό διάστημα κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού διημέρου, τότε προκύπτουν όλα τα συστατικά που έχουν κάνει τη συνταγή επιτυχημένη και το προϊόν ιδιαίτερα… νόστιμο! Το θέαμα που προσφέρουν τα αυτοκίνητα, με μεγάλες πλαγιολισθήσεις αλλά και προσπεράσματα σε συνθήκες άμεσου ανταγωνισμού, έχει αυξήσει κατακόρυφα το προσφερόμενο θέαμα και κατά συνέπεια το ενδιαφέρον. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα εταιρείες – κολοσσοί, όπως οι Peugeot, VW, Ford, Citroen και Audi, να εκπροσωπούνται πλέον στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross, με οδηγούς μάλιστα κορυφαία ονόματα από τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως οι Sebastien Loeb, Petter Solberg, Ken Block ή Matias Ekstrom.

Μάλιστα ο Solberg επέστρεψε στις ρίζες του, αφού η αγωνιστική του καριέρα στη Νορβηγία ξεκίνησε από τους αγώνες Rallycross και συνεχίζεται, με τον «Hollywood» να έχει κατακτήσει τους τίτλους του ’14 και του ’15 και να έχει ήδη επικρατήσει στον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν που έγινε στο Montalegre της Πορτογαλίας, με Citroen DS 3. Οι δύο τίτλοι του τον καθιστούν τον μοναδικό οδηγό του κόσμου που έχει αναδειχθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής σε δύο διαφορετικούς θεσμούς της FIA, αφού θυμίζουμε πως έχει κατακτήσει και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2003. Μια και αναφερθήκαμε στο WRC, να τονίσουμε πως, εκτός από τη μικρή διάρκεια των αγώνων, τα στάδια από τα οποία περνούν οι συμμετέχοντες μέχρι τον τελικό, όπου αγωνίζονται έξι οδηγοί, και την άμεση αντιπαράθεση στην οποία υπόκεινται, στοιχεία που προσελκύουν τον κόσμο και πολύ περισσότερο τους νέους, που έχουν μάθει πλέον να ζουν σε ρυθμούς… Playstation, αυτό που δηλώνουν όσοι έχουν δει αγώνα Rallycross από κοντά, είναι πως οι ήχοι των εξατμίσεων των αγωνιστικών αυτοκινήτων λίγο πριν από την εκκίνηση είναι κάτι το ανεπανάληπτο, το οποίο με τους νέους κανονισμούς έχει λείψει πολύ από το WRC!

Μπορεί η απόλαυση να μην έχει τη διάρκεια ενός αγώνα ράλι ή και ενός αγώνα Formula 1, όμως επειδή οι εποχές αλλάζουν, υπάρχουν περιπτώσεις όπως αυτή του Rallycross που επιβεβαιώνουν τη ρήση που χρησιμοποιήθηκε ως τίτλος του κειμένου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]