Το Renault Twizy, το οποίο είναι χρονικά το πιο πρόσφατο microcar από την γαλλική μάρκα, παρουσιάστηκε στη γαλλική αγορά το 2012, σε συνεργασία με τη Nissan. Πρόκειται για ένα υβρίδιο που τοποθετείται κάπου ανάμεσα στις μοτοσικλέτες και στα αυτοκίνητα, καθώς με την πρώτη ματιά δεν μπορείς να πεις με σιγουριά τι ακριβώς είναι.
Ίσως φταίει η τοποθέτηση των δύο θέσεων των επιβατών, με τη μία να βρίσκεται ακριβώς πίσω από την άλλη. Βέβαια το όχημα δεν παύει να είναι τετράτροχο. Κατά τα άλλα είναι πολύ μικρό σε διαστάσεις, καθώς το μήκος του είναι μόλις 2,34 μέτρα και το πλάτος του 1,23 μέτρα. Η παραγωγή του ξεκίνησε το 2012 στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας και συνεχίζεται μέχρι σήμερα, έχοντας ήδη πουλήσει περισσότερες από 30.000 μονάδες, τις περισσότερες εντός Ευρώπης.
Σχεδιάστηκε από τους Françoise Leboinne και Luciano Bove και είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο, ενώ το συναντάμε σε δύο εκδόσεις. Η μεν πρώτη ονομάζεται Urban 80 και εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 17 ίππους και απαιτεί οδηγό με δίπλωμα οδήγησης, ενώ υπάρχει και δεύτερη έκδοση, η πιο μικρή, με τίτλο Urban 45, η οποία εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 5,4 ίππους και δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης, γεγονός που όταν ανακοινώθηκε δεν μας χαροποίησε καθόλου για προφανείς λόγους.
Κάτω από το κάθισμα του οδηγού υπάρχει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 7 kWh, η οποία σε συνδυασμό με τη μικρή του μάζα που δεν ξεπερνά τα 480 κιλά, παρέχει στο Twizy μια αυτονομία που αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα, ανάλογα με το φορτίο και τον τρόπο οδήγησής του. Η δε φόρτισή του είναι απλή, με το ενσωματωμένο καλώδιο που αποθηκεύεται στο εμπρός καπάκι του αυτοκινήτου να τοποθετείται σε μία απλή οικιακή πρίζα. Μία πλήρης φόρτιση επιτυγχάνεται σε μόλις 3,5 ώρες.