Rolls-Royce: Με βιώσιμο καύσιμο ο UltraFan κινητήρας των 87.000 ίππων

Μετά και τις δοκιμές ρεκόρ του νέου της κιβωτίου για κινητήρες τζετ, η Rolls-Royce Holdings αναμένεται να το δοκιμάσει στο νέο πανίσχυρο κινητήρα UltraFan χρησιμοποιώντας 100% βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο.
Κινητήρας τζετ Rolls-Royce 2022

Μετά και τις δοκιμές ρεκόρ του νέου της κιβωτίου για κινητήρες τζετ, η Rolls-Royce Holdings αναμένεται να το δοκιμάσει στο νέο πανίσχυρο κινητήρα UltraFan χρησιμοποιώντας 100% βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο.

Διαβάστε επίσης: Nissan e-Power: Ηλεκτρική κίνηση χωρίς πρίζα. Πότε έρχεται

UltraFan ονομάζεται η νέα γενιά κινητήρων τζετ που ετοιμάζει η βρετανική εταιρεία Rolls-Royce, η οποία μέχρι και τις αρχές του 1970 αποτελούσε μία οντότητα η οποία περιλάμβανε και τη γνωστή ομώνυμη εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων.

Το καλοκαίρι που μας πέρασε οι Βρετανοί ολοκλήρωσαν τις δοκιμές του νέου καινοτομικού κιβωτίου PGB που θα φέρει ο πανίσχυρος κινητήρας, το οποίο μετρήθηκε σε επίπεδα ρεκόρ αναφορικά με τη δύναμη που μπορεί να διαχειριστεί. Η διαχειρίσιμη ισχύς μετρήθηκε στους 87.000 ίππους ή 64 megawatts, με το νέο κιβώτιο να τοποθετείται και να αποτελεί μέρος του νέας γενιάς τζετ κινητήρα και να προσφέρει συνδυαστικά μείωση της κατανάλωσης έως και 25% σε σχέση με τους σημερινούς turbofan της Rolls-Royce.

Το νέο κιβώτιο θα τοποθετηθεί στον πειραματικό UF001 κινητήρα και σύμφωνα με τους Βρετανούς οι πρώτες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν με 100% βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο (100% Sustainable Aviation Fuel). Το καύσιμο αυτού του τύπου συνεισφέρει από την δική του πλευρά στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2, σε σχέση με τα συμβατικό καύσιμο της κατηγορίας του και προέρχεται από ανακύκλωση ελαίων και πλαστικών.

Διαβάστε επίσης: Η Ford φροντίζει τα κατοικίδια στα αυτοκίνητα με νέα λειτουργία 

Η Rolls-Royce που έχει ρίξει το βάρος της εξέλιξης των κινητήρων της και σε εναλλακτικά συστήματα που χρησιμοποιούν για την τροφοδοσία τους ηλεκτρική ενέργεια ή υδρογόνο, πιστεύει ότι οι γνωστοί τζετ κινητήρες θα συνεχίσουν να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις εμπορικές πτήσεις και τα επόμενα χρόνια.

Παρά τη στροφή σε πιο περιβαλλοντικά φιλικά συστήματα κίνησης οι Βρετανοί δεν βλέπουν τον κινητήρα τζετ να αντικαθίσταται κάποια στιγμή σύντομα και αυτός είναι και ο λόγος που εξελίσσουν τη νέα και σαφώς πιο οικονομική γενιά turbofan, συμβατή μεγαλύτερου αλλά και μικρότερου μεγέθους αεροσκάφη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
30.000 διαδοχικές εικόνες σε κάθε δευτερόλεπτο. Πάμε να δούμε τι συμβαίνει στο εσωτερικό του κινητήρα με τη βοήθεια ενός super slow-motion video!...
«Η Rolls-Royce Phantom κλείνει 100 χρόνια και παραμένει το απόλυτο σύμβολο μουσικής, πολυτέλειας και προσωπικής έκφρασης από το Hollywood ως τη hip-hop.»...
Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να... περιμένει! Ένας από τους πιο εμβληματικούς V12 κινητήρες του πλανήτη θα συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμη να... ενοχλεί! Η εταιρεία που...
H οικογένεια κινητήρων "Β16" της Honda θα μείνει για πάντα στις μνήμες μας ως εκείνη που έφερε στον κόσμο το "μαγικό" σύστημα VTEC....
To Phantom είναι το διασημότερο όνομα μεταξύ των Rolls-Royce και το μακροβιότερο από κάθε άλλο στους τέσσερεις τροχούς κλείνοντας φέτος έναν αιώνα....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα