ΣΕΑΑ: Ρυπογόνος και επικίνδυνος ο υπέργηρος στόλος φορτηγών/λεωφορείων

Δελτίο τύπου εξέδωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, στο οποίο ρίχνει ευθύνες για την ρύπανση της Αθήνας σε συγκεκριμένη ομάδα οχημάτων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Θανατηφόρα τροχαία βαρέα οχήματα 2020

Στο δελτίο τύπου του ΣΕΑΑ γίνεται μεταξύ άλλων αναφορά σε άλλες χώρες της Ευρώπης και τις πόλεις που απαγορεύουν την κυκλοφορία με αυτοκίνητο συγκεκριμένες ημέρες τον χρόνο, ενώ υπενθυμίζεται πως η Αθήνα διατηρεί την απαγόρευση κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων ελαφρών οχημάτων Euro 4 και πριν.

Δείτε επίσης: Το φορτηγό του μέλλοντος 

Κάτι που όπως επισημαίνεται και στο δελτίο τύπου μάλλον δεν ισχύει στην πράξη καθώς “δυστυχώς μπορεί κανείς να παρατηρήσει πληθώρα οχημάτων που εισέρχονται στο κέντρο και δεν πληρούν τις απαραίτητες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες”.


Και κάπου εδώ ο ΣΕΑΑ αρχίζει να επιρρίπτει ευθύνες για τους αυξημένους ρύπους στο κέντρα της Αθήνας. Όπως λοιπόν αναγράφεται χαρακτηριστικά στο δελτίο “υπαίτιος για τους αυξημένους ρύπους στο κέντρο της Αθήνας είναι ο υπέργηρος στόλος φορτηγών και λεωφορείων που κυκλοφορεί καθημερινά στο κέντρο. Με μέσο όρο που αγγίζει τα 20,0 έτη (βαρέα φορτηγά), τα οχήματα αυτά δεν πληρούν σε καμία περίπτωση τις περιβαλλοντικές προϋποθέσεις όπως επίσης και τις προϋποθέσεις ασφαλούς μετακίνησης.

Η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται σε καθημερινή βάση από τα παλαιά οχήματα και την ελλιπή αστυνόμευση. Είναι πλέον επιστημονικά αποδεδειγμένο πως η ατμοσφαιρική ρύπανση έχει άμεση συσχέτιση με τον αυξημένο αριθμό πρόωρων θανάτων, καθώς και με αρρώστιες που στοχεύουν κυρίως τις ευπαθείς ομάδες αλλά και τα παιδιά. (καρδιο-αναπνευστικές παθήσεις, καρκίνος, άσθμα κα.).

Καλό θα είναι βέβαια, εκτός από το να κατηγορούμε ομάδες επαγγελματιών και να επιρρίπτουμε ευθύνες, να προσπαθούμε να βρούμε λύσεις για το πρόβλημα. Εξάλλου δεν θεωρώ πως κάποιος επαγγελματίας θέλει να οδηγεί (να δουλεύει στην ουσία) ένα όχημα 20ετίας πάνω από όλα για την δική του ασφάλεια και άνεση. Επομένως ας επικεντρωθούν οι αρμόδιοι φορείς στα κίνητρα που χρειάζονται για την ανανέωση του στόλου βαρέων οχημάτων στην χώρα μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]