Πριν από τριάντα χρόνια σαν σήμερα, εγκαινιάστηκε στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell. Η επέτειος συμπίπτει με την έναρξη του μεγαλύτερου μετασχηματισμού της εταιρείας που έγινε ποτέ, με μία συνολική επένδυση 3 δισ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης: H “τέχνη” του καμουφλάζ αυτοκινήτων
Αυτή η μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση θα περιλαμβάνει όλους τους τομείς: έρευνα και ανάπτυξη, παραγωγή και logistics, τους ανθρώπους και την οργάνωση.
Το κύριο εργοστάσιο της της ισπανικής εταιρείας θα ξεκινήσει την παραγωγή πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025 από διαφορετικές μάρκες του ομίλου. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία σχεδίασε ένα στρατηγικό πλάνο που περιλαμβάνει πέντε κύριους πυλώνες: άνθρωποι και οργάνωση, ηλεκτροκίνηση και προϊόν, παραγωγή end to end (E2E), ψηφιοποίηση και βιωσιμότητα.
Ένα από τα βασικά έργα αυτού του μετασχηματισμού είναι o πρωταγωνιστικός ρόλος της Seat στην κατηγορία των Small BEV για τον όμιλο της Volkswagen.Το Martorell θα γίνει ένας από τους κόμβους παραγωγής του ομίλου για αυτά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κρίσιμο μέρος της αλυσίδας αξίας ηλεκτρικών οχημάτων στην Ισπανία.
Διαβάστε επίσης: Νέο Seat Mo 50 με έως 172 χλμ. αυτονομία
Ο μετασχηματισμός της εταιρείας είναι σύμφωνος με το project Future: Fast Forward. Το σχέδιο περιλαμβάνει τον εξηλεκτρισμό των εργοστασίων Martorell και Pamplona, την κατασκευή ενός νέου gigafactory για μπαταρίες στο Sagunto (Βαλένθια) και τη δημιουργία ενός πλήρους οικοσυστήματος προμηθευτών. Εκτιμάται ότι αυτό το έργο θα έχει θετικό αντίκτυπο στην ισπανική οικονομία άνω των 21 δισ. εκατομμυρίων ευρώ.