Segway Apex H2: Hλεκτρική μοτοσυκλέτα με κυψέλες υδρογόνου!

Εντυπωσιακά είναι τα σχέδια που έδωσε στη δημοσιότητα η Segway για μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που θα χρησιμοποιεί κυψέλες υδρογόνου.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Segway Apex H2 μοτοσυκλέτα κυψέλες υδρογόνου 2021

Η Segway ονομάζει την ηλεκτρική concept μοτοσυκλέτα της Apex H2 και αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες ηλεκτρικές είναι ότι χρησιμοποιεί κυψέλες υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και όχι μπαταρίες, όπως έχουμε συνηθίσει μέχρι στιγμής να βλέπουμε στους δύο τροχούς.

Διαβάστε επίσης – BMW C 400 X και C 400 GT: Ανανέωση και ride-by-wire γκάζι

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που βλέπουμε την αμερικάνικη εταιρία να θέλει να παρουσιάσει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, με την πρώτη να πραγματοποιείται πριν από δύο χρόνια.


Τότε η Segway είχε παρουσιάσει ξανά μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, για την οποία δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες στη δημοσιότητα. Από ό,τι καταλαβαίνουμε η μεγάλη διαφορά για το νέο concept που έχει ακόμη πιο εντυπωσιακή σχεδίαση σε σχέση με το προηγούμενο, εντοπίζεται στις κυψέλες υδρογόνου.

Διαβάστε επίσης – Honda X-ADV: Στην Ελλάδα το ανανεωμένο μοντέλο. Δείτε την τιμή του

Οι Αμερικάνοι αναφέρουν ότι η Apex H2 χρησιμοποιεί ηλεκτρικό κινητήρα με απόδοση στους 80 ίππους, έχει τελική 150 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα. Τίποτα από αυτά δεν μας προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση -ειδικά από τη στιγμή που η μοτοσυκλέτα βρίσκεται ακόμη στα “χαρτιά”- εκτός από την τιμή της.

Η Segway την ανακοινώνει στα περίπου 9.000 ευρώ και μένει να δούμε αν αυτή η τιμή θα παραμένει σε αυτά τα επίπεδα όταν με το καλό παρουσιαστεί το μοντέλο παραγωγής, το οποίο απέχει ακόμη αρκετό καιρό από το ντεμπούτο του.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]