Shell V-Power: Θέμα απόδοσης

Τα νέα καύσιμα Shell V-Power ενσωματώνουν νέα μοναδικά πρόσθετα για να προσφέρουν την καλύτερη απόδοση και αποτελεσματικότητα που είχαμε ποτέ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Αφήνοντας στο παρελθόν την προσέγγιση των καυσίμων ως ενός απλού μέσου κίνησης των οχημάτων, η Shell, στο πλαίσιο της διαρκούς αναζήτησης και του πάθους των επιστημόνων της για εξέλιξη και ουσιαστική βελτίωση των καυσίμων, δημιούργησε τη νέα γενιά καυσίμων Shell V-Power με ενισχυμένη τεχνολογία Dynaflex.

Το ενδιαφέρον της ιστορίας της εξέλιξης των καυσίμων οριοθετείται από τους χιλιάδες καταναλωτές, οι οποίοι προσέρχονται στα πρατήρια της Shell, ως αποτέλεσμα επιλογής και αποδοχής όχι μόνο της ποιότητας των καυσίμων V-Power, αλλά και της εξέλιξής τους από ένα σύγχρονο καύσιμο κίνησης, σε ένα προϊόν που αποτελεί «φύλακα άγγελο» των κινητήρων, τους βοηθά να είναι πιο αποδοτικοί και, το σημαντικότερο, πιο καθαροί. Συμπερασματικά, πρόκειται για ένα καύσιμο που είναι οικονομικότερο και ταυτόχρονα συνεισφέρει δραστικά στη βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Και όπως συμβαίνει πάντα με τους πρωτοπόρους, ουδέποτε εφησυχάζουν. Έτσι, τα νέα καύσιμα Shell V-Power δημιουργήθηκαν με στόχο να μεγιστοποιήσουν την απόδοση των οχημάτων αρχικά στην πίστα αγώνων και, τελικά, στον δρόμο. Η μοναδική προηγμένη σύνθεσή τους είναι σχεδιασμένη ώστε να προσφέρει ακόμα περισσότερη δύναμη και προστασία καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει τα ειδικά χαρακτηριστικά που βοηθούν τον κινητήρα να αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων του, ανεξάρτητα από τον τύπο του αυτοκινήτου.


Η νέα βενζίνη Shell V-Power και Shell V-Power Racing προστατεύει τον κινητήρα του αυτοκινήτου από την εκκίνηση και για κάθε χιλιόμετρο. Το νέο πρόσθετο με τεχνολογία Dynaflex βοηθάει στην απομάκρυνση έως και του 80% των ιζημάτων που μειώνουν την απόδοση του κινητήρα. Επίσης, περιέχει νέο συστατικό μείωσης τριβών, σε διπλάσια ποσότητα απ’ ότι στην προηγούμενη σύνθεσή της. Να σημειώσουμε εδώ, ότι είτε στον αυτοκινητόδρομο είτε μέσα στην κίνηση της πόλης, η τεχνολογία Dynaflex μειώνει τις τριβές άμεσα στο εσωτερικό της μηχανής, επιτυγχάνοντας πιο αποτελεσματική μεταφορά ενέργειας στους τροχούς από την πρώτη στιγμή.

Η diesel πλευρά της VPower

Το νέο πετρέλαιο Shell V-Power Diesel περιέχει τη μοναδική τεχνολογία καθαριστικών προσθέτων σχεδιασμένων να απομακρύνουν τα επιβλαβή ιζήματα που μειώνουν την απόδοση από τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος καυσίμου, όπως βαλβίδες εισαγωγής και έγχυσης καυσίμου. Το νέο Shell V-Power Diesel, επίσης με ενισχυμένη τεχνολογία Dynaflex, βοηθάει στην απομάκρυνση έως και του 80% των ιζημάτων που μειώνουν την απόδοση του κινητήρα. Έτσι, σε συνδυασμό και με το GTL που περιέχει, απολαμβάνετε την καλύτερη απόδοση και προστασία!

Συμπερασματικά, με τα νέα ενισχυμένα καύσιμα Shell V-Power κάθε σταγόνα υπόσχεται μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα σας και περισσότερη οδηγική απόλαυση.

Ο Γιώργος Χατζόπουλος, γενικός διευθυντής της Coral A.E., δήλωσε σχετικά: «Η στρατηγική μας είναι να προσφέρουμε πάντα κορυφαία καύσιμα στην ελληνική αγορά. Από το 2002 που λανσάραμε για πρώτη φορά τη VPower μέχρι και σήμερα είμαστε πάντα πρωτοπόροι και αξιοποιούμε την τεχνολογία και τις καινοτόμες έρευνες της Shell για να προσφέρουμε στον καταναλωτή την πιο σύγχρονη και ολοκληρωμένη πρόταση για το αυτοκίνητό του».

Ο Δημήτρης Σέρβης, διευθυντής πρατηρίων Shell, επεσήμανε: «Συνεργαστήκαμε στενά με τη Shell για να φέρουμε στον Έλληνα οδηγό την καλύτερη τεχνολογία καυσίμων που υπάρχει αυτήν τη στιγμή. Τα διαφοροποιημένα μας καύσιμα Shell VPower ενσωματώνουν πρόσθετα τελευταίας γενιάς, που βοηθούν τον οδηγό να έχει καλύτερη απόδοση και προστασία κάθε μέρα στον δρόμο του».

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]