Skoda Kamiq: Το compact SUV της Skoda αποκαλύπτεται

Με το Kamiq, η Skoda κάνει και επίσημα την είσοδό της στην (υπο)κατηγορία των compact SUV, η οποία γνωρίζει διαρκή ανάπτυξη στην Ευρώπη

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η επίθεση της Skoda στη δημοφιλή κατηγορία των SUV συνεχίζεται. Μετά τα μεγαλύτερα Kodiaq και Karoq, η τσεχική μάρκα παρουσίασε και το μικρότερο της παρέας. Ο λόγος για το Skoda Kamiq, που συνιστά το πρώτο compact SUV της Skoda.

Τα SUV της Skoda διαθέτουν κοινά χαρακτηριστικά, γεγονός που φαίνεται και στην ονομασία τους. Το πρώτο (Κ) και τελευταίο (Q) γράμμα είναι ίδιο στα Kamiq, Karoq και Kodiaq, δείχνοντας τις κοινές καταβολές των μοντέλων.Η ονομασία Kamiq προέρχεται από τη γλώσσα των Inuit, κατοίκων του βόρειου Καναδά και της Γροιλανδίας. Με τη λέξη Kamiq, οι κάτοικοι της περιοχής περιγράφουν κάτι που ταιριάζει τέλεια σε κάθε κατάσταση, ουσιαστικά σαν δεύτερο δέρμα. Η ονομασία που επιλέχθηκε δεν ήταν τυχαία, καθώς οι άνθρωποι της Skoda θέλησαν να τονίσουν τον πολυχρηστικό χαρακτήρα του Skoda Kamiq.

Το Skoda Kamiq βασίζεται στη γνωστή πλέον πλατφόρμα MQB-A0 του Group VW, που χρησιμοποιείται σε αρκετά μοντέλα του ομίλου. Το compact SUV της Skoda ακολουθεί κοινή σχεδιαστική γλώσσα με τα Kodiaq και Karoq, αν και είναι σαφώς μικρότερο, έχοντας μήκος 4.241 χιλιοστών. Ωστόσο, πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της μάρκας με διαχωρισμένους προβολείς LED. Επιπλέον, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (39 χιλιοστά μεγαλύτερη από το Scala), προσφέρει γωνίες προσέγγισης και διαφυγής 18,7 και 28,4 μοιρών αντίστοιχα. Προαιρετικά, το Skoda Kamiq προσφέρεται με Sport Chassis Control, κατά το οποίο η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 10 χιλιοστά, ενώ τα χαρακτηριστικά της μεταβάλλονται χάρη στο Driving Mode Select, μεταξύ Normal και Sport.

Ο σχεδιασμός της καμπίνας έχει και ελληνικό χρώμα, αφού επικεφαλής σχεδιασμού ήταν για δεύτερη φορά -μετά το Scala– ο συμπατριώτης μας, Δημήτρης Δαρκούδης. Όσον αφορά στους χώρους, το εσωτερικό ύψος (1003 χιλιοστά), πλάτος (1425 χιλιοστά) και ο χώρος για τα γόνατα (73 χιλιοστά) συνιστούν σύμφωνα με τη Skoda, ρεκόρ για την κατηγορία. Η χωρητικότητα αποσκευών είναι 400 λίτρα, ενώ αν πέσουν τα καθίσματα μπορεί να φτάσει στα 1395 λίτρα (αναλογία 60:40). Σε επίπεδο πρακτικότητας, ενδιαφέρον έχει η πλήρης αναδίπλωση του καθίσματος συνοδηγού, που προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων μήκους σχεδόν 2,5 μέτρων.

Το Skoda Kamiq διαθέτει συστήματα συνδεσιμότητας και υποβοήθησης οδηγού τελευταίας γενιάς. Ο έλεγχος του infotainment γίνεται μέσω οθόνης διαστάσεων από 6,5 έως 9,2 ίντσες. Όσον αφορά στα συστήματα υποβοήθησης, το Kamiq εφοδιάζεται από το βασικό εξοπλισμό με Lane Assist (Υποβοήθηση Λωρίδας), Front Assist με City Emergency Brake και Predictive Pedestrian Protection (Εμπρός Υποβοήθηση με Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης στην πόλη και Προληπτική Προστασία Πεζών) καθώς και Multi-Collision Brake (Πέδηση Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων).

Όσον αφορά στους κινητήρες, το Skoda Kamiq θα προσφέρεται με δύο τούρμπο κινητήρες βενζίνης TSI (1,0 και 1,5 λίτρων) και έναν τούρμπο κινητήρα πετρελαίου TDI (1,6 λίτρων). Ο 1000άρης βενζινοκινητήρας θα προσφέρεται σε εκδόσεις 95 και 116 ίππων και θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 ή 6 σχέσεων. Ο “δυνατός” 1500άρης, αποδίδει 150 ίππους και, όπως ο πετρελαιοκινητήρας των 116 ίππων, θα διαθτίθεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Αργότερα, το Skoda Kamiq αναμένεται να γίνει το πρώτο SUV της Skoda με φυσικό αέριο (CNG), καθώς θα υπάρξει έκδοση 1.0 G-TEC με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Τo Skoda Kamiq αναμένεται στην ελληνική αγορά κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2019, ενώ οι τιμές του θα ανακοινωθούν προσεχώς…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr