Sono Sion: Προσιτό γερμανικό ηλεκτρικό που φορτίζει από τον ήλιο!

Η Sono Motors είναι μια γερμανική start up εταιρία που έχει σκοπό να φέρει σύντομα στην παραγωγή το αμιγώς ηλεκτρικό Sion των 25.500 ευρώ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Sono Sion

Η γερμανική εταιρία, με έδρα το Μόναχο, προχώρησε πρόσφατα σε νέο γύρο crowdfunding χρηματοδότησης και κατάφερε όχι μόνο να πιάσει αλλά να ξεπεράσει τον στόχο που είχε θέσει για να την συγκέντρωση 50.000.000 ευρώ μέσα σε 50 ημέρες.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Sion, είναι το μοντέλο που θέλει να φέρει η Sono Motors στην παραγωγή με μια τιμή που δεν ξεπερνά τα 25.000 ευρώ. Το Sion δεν είναι ένα ακόμη ηλεκτρικό αυτοκίνητο και χρησιμοποιεί αρκετές τεχνολογίες που δεν έχουμε δει ακόμη από μεγάλο κατασκευαστή.

Μία από αυτές τις τεχνολογίες είναι τα νέου τύπου ηλιακά πάνελ από μονοκρυσταλλικά ηλιακά κύτταρα τα οποία καλύπτονται από polycarbonate και είναι πιο ανθεκτικά από τα συμβατικά. Τα ηλιακά πάνελ, που μπορούν να φορτίζουν τις μπαταρίες του Sion και εν κινήσει τα βλέπουμε σχεδόν σε κάθε σημείο του αμαξώματος. Καλύπτουν συνολική επιφάνεια περίπου 7,5 τ.μ. και επεκτείνουν την αυτονομία του κατά 34 περίπου χιλιόμετρα σε μια ηλιόλουστη μέρα.


Άλλες καινοτομίες του γερμανικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου εντοπίζονται στο εσωτερικό του και συγκεκριμένα στο φιλτράρισμα του αέρα της καμπίνας που πραγματοποιείται από ειδικά επεξεργασμένα βρύα, τα οποία οι Γερμανοί ονομάζουν breSono και φροντίζουν και για τα σωστά επίπεδα υγρασίας.

Sono Sion

Αν και μόλις 4,10 μέτρα, το Sion έχει χώρο αποσκευών στα 650 λίτρα με τα τρία πίσω καθίσματά του να αναδιπλώνονται και αυξάνουν τον ωφέλιμο χώρο φόρτωσης στα 1.250 λίτρα. Σε συνδυασμό με το αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού επιτρέπουν τη μεταφορά αντικειμένων που φτάνουν σε μήκος μέχρι και τα 2,6 μέτρα.

Το Sion μπορεί επίσης να τροφοδοτεί με ρεύμα και ηλεκτρικές συσκευές έως και 3,7 KW, αλλά και το σπίτι σας από το ρεύμα που είναι αποθηκευμένο στις μπαταρίες του. Οι τελευταίες χρειάζονται περίπου 30 λεπτά για να φορτίσουν έως το 80% της χωρητικότητας του με τη χρήση ταχυφορτιστή -13 ώρες με τη χρήση οικιακής πρίζας.

Οι υγρόψυκτες μπαταρίες του Sion, που προορίζεται κυρίως για αστική χρήση, έχουν συνολική χωρητικότητα 35 kWh και σύμφωνα με τη Sono προσφέρουν αυτονομία της τάξης των 255 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP. Ο ηλεκτρικός κινητήρας του αποδίδει 120 kW, ήτοι 163 ίπποι και 270 Nm. Η τελική του ανέρχεται στα “αστικά” 140 χλμ./ώρα., ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε λιγότερο από εννέα δευτερόλεπτα.

Η Sono αναφέρει παράλληλα ότι το μοντέλο της έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε οι ιδιοκτήτες του να μπορούν να προχωρήσουν μόνοι τους σε κάποιες μικροεπισκευές, αν χρειαστεί, μειώνοντας έτσι ακόμη περισσότερο το κόστος χρήσης. Για τον ίδιο λόγο έχουν δώσει ελεύθερη πρόσβαση και στις πληροφορίες που αφορούν στη σωστή συντήρηση του ώστε να αναπτυχθεί ανεξάρτητο από αυτούς δίκτυο επισκευαστών.

Ανάμεσα στους συνεργάτες της εταιρίας για την εξέλιξη του Sion περιλαμβάνονται η Continental, η NEVS που έχει τα δικαιώματα της Saab αλλά και η γερμανική εταιρία ErlingKlinger, που κατασκευάζει επίσης εξαρτήματα για την αυτοκινητοβιομηχανία, μεταξύ των οποίων μπαταρίες αλλά και ηλεκτρικούς κινητήρες.

Η παραγωγή του Sion αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα του 2021 στις πρώην εγκαταστάσεις της Saab στο Trollhättan της Σουηδίας.

Γνωρίστε καλύτερα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρίας στο βίντεο που ακολουθεί.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]