Stellantis: Επίτευξη εκπομπών CO2 και χωρίς… Tesla

Την βοήθεια... κανενός δεν χρειάζεται πλέον ο όμιλος Stellantis για να συμμορφωθεί ο στόλος του στην Ε.Ε. αναφορικά με τις εκπομπές CO2.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Stellantis

Χωρίς τη βοήθεια τρίτων θα μπορεί να επιτύχει πλέον τον μέσο όρο των 95 γρ./χλμ. για τον στόλο των οχημάτων του στην Ε.Ε. ο νεοσύστατος όμιλος Stellantis, σύμφωνα και με σχετικές δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου του Carlos Tavares.

Διαβάστε επίσης: Τιμές Jeep Compass. Στην Ελλάδα το ανανεωμένο μοντέλο

Έτσι ο νέος όμιλος, που αποτελεί τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή στον κόσμο, θα διακόψει τη συνεργασία που είχε με την Tesla τα προηγούμενα χρόνια, η οποία αφορούσε την ιδιαίτερα δαπανηρή πίστωση περιβαλλοντικών ρύπων από την αμερικάνικη εταιρία. Το ύψος της πίστωσης του FCA -προ συγχώνευσης- ανήλθε την περίοδο 2019-2021 στα δύο δισ. ευρώ περίπου και αφορούσε στην επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων του ιταλικού ομίλου και για την αγορά των Η.Π.Α.


Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικό Fiat 500. Το οδηγείς οικονομικά και σε πληρώνει σε κρυπτονομίσματα! (+video)

“Με την ηλεκτρική τεχνολογία που έφερε ο PSA στον Stellantis, θα μπορούμε αυτόνομα να συμμορφωθούμε με τις προδιαγραφές ρύπων CO2 από φέτος κιόλας”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Tavares σε συνέντευξη που παραχώρησε στο γαλλικό εβδομαδιαίο περιοδικό Le Point και πρόσθεσε: “Έτσι δεν θα χρειαστούμε πίστωση για τους ευρωπαϊκούς μας ρύπους και ο FCA δεν θα χρειαστεί να συνεργάζεται με την Tesla ή οποιονδήποτε άλλο.”

Να σημειωθεί ότι σύντομα θα ξεκινήσει και ο νέος γύρος προτάσεων προς την Κομισιόν για την περαιτέρω μείωση των επιτρεπόμενων ορίων εκπομπών CO2, τα οποία μπορεί να πέσουν ακόμη και κάτω από τα 43 γρ./χλμ για το 2030.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]