Χωρίς τη βοήθεια τρίτων θα μπορεί να επιτύχει πλέον τον μέσο όρο των 95 γρ./χλμ. για τον στόλο των οχημάτων του στην Ε.Ε. ο νεοσύστατος όμιλος Stellantis, σύμφωνα και με σχετικές δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου του Carlos Tavares.
Διαβάστε επίσης: Τιμές Jeep Compass. Στην Ελλάδα το ανανεωμένο μοντέλο
Έτσι ο νέος όμιλος, που αποτελεί τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή στον κόσμο, θα διακόψει τη συνεργασία που είχε με την Tesla τα προηγούμενα χρόνια, η οποία αφορούσε την ιδιαίτερα δαπανηρή πίστωση περιβαλλοντικών ρύπων από την αμερικάνικη εταιρία. Το ύψος της πίστωσης του FCA -προ συγχώνευσης- ανήλθε την περίοδο 2019-2021 στα δύο δισ. ευρώ περίπου και αφορούσε στην επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων του ιταλικού ομίλου και για την αγορά των Η.Π.Α.
“Με την ηλεκτρική τεχνολογία που έφερε ο PSA στον Stellantis, θα μπορούμε αυτόνομα να συμμορφωθούμε με τις προδιαγραφές ρύπων CO2 από φέτος κιόλας”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Tavares σε συνέντευξη που παραχώρησε στο γαλλικό εβδομαδιαίο περιοδικό Le Point και πρόσθεσε: “Έτσι δεν θα χρειαστούμε πίστωση για τους ευρωπαϊκούς μας ρύπους και ο FCA δεν θα χρειαστεί να συνεργάζεται με την Tesla ή οποιονδήποτε άλλο.”
Να σημειωθεί ότι σύντομα θα ξεκινήσει και ο νέος γύρος προτάσεων προς την Κομισιόν για την περαιτέρω μείωση των επιτρεπόμενων ορίων εκπομπών CO2, τα οποία μπορεί να πέσουν ακόμη και κάτω από τα 43 γρ./χλμ για το 2030.