Ο εναρκτήριος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid της FIA 2025 (W2RC), έχει ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου και ολοκληρώνεται στις 17 αποτελώντας όπως πάντα την απόλυτη δοκιμασία για οδηγούς και οχήματα.
Διαβάστε επίσης: Αγορά αυτοκινήτου με υγραέριο μέσα στο 2025 – Αυτή είναι η πιο προσιτή λύση
Με διαδρομές πάνω από αμμόλοφους και βραχώδη εδάφη, από τα δυτικά προς τα ανατολικά της Σαουδικής Αραβίας, το Dakar σηματοδοτεί την αρχή της φετινής προσπάθειας για τον τίτλο στο W2RC από τα Dacia Sandriders, ακολουθώντας τον τερματισμό στην 1η και 2η θέση στο Rallye du Maroc, το οποίο λειτούργησε ως γενική πρόβα για το Ντακάρ.
Το Ράλι Ντακάρ 2025 απλώνεται σε 5.145 χρονομετρημένα χιλιόμετρα διαδρομών, που θα καλυφθούν σε 12 ημέρες σφοδρού ανταγωνισμού.
Διαβάστε επίσης: Στο κρεμαστό χωριό της Αρκαδίας με το νέο Dacia Duster – Πρώτη φορά full hybrid
Η επικεφαλής της ομάδας Dacia Sandriders, Tiphanie Isnard, δήλωσε σχετικά: “Πρόκειται για μία ανθρώπινη πρόκληση, αλλά την προσεγγίζουμε με θάρρος και πίστη, έχοντας προετοιμαστεί όσο καλύτερα γίνεται.
Αν και πρόκειται για μία δύσκολη διοργάνωση με ελάχιστες ευκαιρίες για ξεκούραση, κατά τη διάρκεια σχεδόν τριών απαιτητικών εβδομάδων, είμαστε ενθουσιασμένοι για όσα μας περιμένουν.
Ξεκινάμε το Ντακάρ ως νικητές, μετά τη νίκη μας στο Rallye du Maroc, αλλά αυτό το αποτέλεσμα δεν έχει καμία αξία αν υποτιμήσουμε την πρόκληση ή αν δεν παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στο στόχο μας σε κάθε κομμάτι του αγώνα.”
Μετά το Rallye du Maroc, η ομάδα Dacia Sandriders είχε λιγότερο από έναν μήνα για να ετοιμάσει τα οχήματα κατηγορίας Ultimate, πριν από την αναχώρησή τους για τη Σαουδική Αραβία. Ο τεχνικός διευθυντής Philip Dunabin εξήγησε ποιες αλλαγές έγιναν στα Dacia Sandriders με βιώσιμα καύσιμα, εν όψει του Ράλι Ντακάρ 2025.
“Η πρώτη και η δεύτερη θέση στο Rallye du Maroc έδειξαν ότι κάθε Dacia Sandrider έχει καλό επίπεδο απόδοσης”, είπε ο Dunabin προσθέτοντας πως προτεραιότητα έχει η αξιοπιστία, ώστε τα πληρώματα να ολοκληρώσουν τον αγώνα χωρίς προβλήματα.
“Από το Μαρόκο, δουλέψαμε για να βελτιώσουμε τυχόν προβλήματα αξιοπιστίας στον κινητήρα, κάνοντας δοκιμές σε συνθήκες έντονης χρήσης στην Ουαλία. Είχαμε, επίσης, μία άλλη συνεδρία που επικεντρώθηκε στην βελτιστοποίηση της απόδοσης του συστήματος ψύξης του κινητήρα και άλλων τμημάτων του αυτοκινήτου.”, συμπλήρωσε ο Dunabin που πρόσθεσε ότι είχαν βοήθεια και από την Alpine Racing στην εξέλιξη του αγωνιστικού της Dacia.
Η Dacia συμμετέχει έχοντας ως πληρώματα τους Nasser Al-Attiyah-Édouard Boulanger (#200), Cristina Gutiérrez-Pablo Moreno (#212) και Sébastien Loeb-Fabian Lurquin (#219).