Τα δικά της ηλεκτρικά μοτέρ θα εξελίσσει η Volvo

Σε σημαντικές επενδύσεις που θα τις επιτρέψουν να εξελίσσει και να κατασκευάζει τους δικούς της ηλεκτρικούς κινητήρες προχωρά η Volvo.
2020 Volvo S90 ανανεωμένο

Η Volvo δεν θέλει να εξαρτάται στο μέλλον από τρίτους κατασκευαστές ηλεκτρικών κινητήρων, όπως είναι για παράδειγμα η Bosch και γι αυτό το λόγο ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στις κατάλληλες επενδύσεις ώστε να εξελίσσει και να κατασκευάζει “in-house” τα δικά της ηλεκτρικά μοτέρ, στο δρόμο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων της.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της σουηδικής εταιρίας, η Volvo εγκαινίασε επίσημα αυτές τις ημέρες ένα μια νέα σχετική κτιριακή μονάδα στη Σανγκάη της Κίνας, η οποία έρχεται να προστεθεί σε εκείνη που λειτουργεί ήδη στη Σουηδία αλλά και στα εργαστήρια εξέλιξης μπαταριών που διατηρεί τόσο στην έδρα της όσο και στην Κίνα. Το νέο εργαστήριο βρίσκεται ήδη σε λειτουργία από τον προηγούμενο μήνα και το προσωπικό του θα απασχολείται με την εξέλιξη νέων ηλεκτρικών κινητήρων για χρήση σε αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα με βάση την πλατφόρμα της Volvo που ακούει το όνομα SPA 2.

Διαβάστε επίσης: Πατέντα της Volvo δίνει το τιμόνι και στο συνοδηγό

Οι Σουηδοί θεωρούν πως η εξέλιξη των δικών τους ηλεκτρικών κινητήρων και περιφερειακών έχει τεράστια σημασία στην συνολική εξέλιξη των premium ηλεκτρικών τους μοντέλων στο μέλλον, ενώ αυτή η κίνηση θα προσφέρει στους μηχανικούς της τη δυνατότητα να αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερη γνώση, αλλά και να βελτιώσουν περαιτέρω την αποδοτικότητα τους.

“Μέσω της δικής μας σχεδίασης και εξέλιξης, μπορούμε να φτάσουμε την απόδοση των ηλεκτρικών κινητήρων μας σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα. Βελτιώνοντας διαρκώς την απόδοση τους και την άνεση που προσφέρουν δημιουργούμε μια εξηλεκτρισμένη εμπειρία οδήγησης που θα είναι μοναδική”, δήλωσε σχετικά ο Henrik Green, επικεφαλής τεχνολογιών της Volvo Cars.

Διαβάστε επίσης: Volvo P1800 με αγωνιστικό DNA, όπως ποτέ πριν

Να σημειωθεί πως η θυγατρική της κινέζικης Geely έχει θέσει ως στόχο για πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που θα αντιστοιχούν στο 50% επί του συνόλου έως και το 2025, με το υπόλοιπο μισό να αφορά πωλήσεις μόνο υβριδικών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η κινέζικη εταιρεία ήρθε στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο που θα φέρει στην Ελλάδα, σε έναν πολύ δημοφιλή προορισμό....
Ένα μοντέλο ξεχώρισε από την οργάνωση Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan και πήρε το Ειδικό Βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026”....
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα