Τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα της Seat έως το 2021

Τα τεχνολογικά της σχέδια έως το 2021 δημοσιοποίησε η Seat, η οποία εστιάζει στην ανάπτυξη ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων για τα νέα της οχήματα

Βρείτε μας στο

Κατά τη διάρκεια της απολογιστικής παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Seat στο Martorell, δόθηκε επισήμως στη δημοσιότητα η στρατηγική της φίρμας για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και όχι μόνο, στο εγγύς μέλλον. Από αυτές, ξεχωρίζουν, η παρουσίαση 6 ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων, καθώς και η ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας για το Group VW.

Όπως ανακοίνωσαν οι Ισπανοί, το Seat El Born και η ηλεκτρική εκδοχή του Mii, θα αποτελέσουν τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας. Πέραν αυτών, η εταιρεία αναμένεται έως το 2021 να παρουσιάσει και 4 οχήματα με plug-in υβριδική έκδοση. Ο λόγος για το νέας γενιάς Leon και το Tarraco, τη στιγμή που η σπορ μάρκα Cupra θα παρουσιάσει σε plug-in υβριδικές εκδόσεις τα Leon και Formentor.

Επιπλέον, σημαντική είναι η είδηση πως η Seat έχει αναλάβει να εξελίξει μια νέα πλατφόρμα οχημάτων, σε συνεργασία με την Volkswagen. Αυτή η πλατφόρμα θα είναι μικρότερη από την υπάρχουσα Modular Electric Drivekit (MEB) η οποία χρησιμοποιείται από το Group. Στόχος, είναι να αποτελέσει τη βάση και για άλλα ηλεκτρικά οχήματα μήκους περίπου 4 μέτρων του ομίλου VW, το κόστος κτήσης των οποίων δε θα ξεπερνά τα 20.000 ευρώ. Σε αυτή την προσπάθεια, θα λάβουν μέρος περισσότεροι από 300 εξειδικευμένους μηχανικούς.

Εκτός από τα προαναφερθέντα, όπως έχουμε γράψει και σε παλαιότερο άρθρο, η Seat θα ηγηθεί των ενεργειών του Volkswagen Group στον τομέα της micromobility, δηλαδή της κινητικότητας σε αστικό περιβάλλον. Ήδη, οι πρώτες προτάσεις της ισπανικής μάρκας έχουν κατατεθεί και ονομάζονται Seat Minimo και το eXS kickscooter.

Οι εν λόγω εξελίξεις, καταδεικνύουν τη διαρκή αναβάθμιση της Seat στην “ιεραρχία” του VW Group. Αυτό το γεγονός πιστοποιήθηκε από την παρουσία στην εκδήλωση, πέραν του Προέδρου της Seat, Luca de Meo, και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Volkswagen AG, Dr. Herbert Diess.

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr