Τα “νέα” επίσημα ιστορικά οχήματα από τη FIVA

Η Διεθνής Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου FIVA ανακοίνωσε τα "νέα" οχήματα που αναγνωρίζει επίσημα ως κλασικά καθώς αυτά 30άρισαν...

Βρείτε μας στο
Mazda MX-5 FIVA ιστορικό

Η Fédération Internationale des Véhicules Anciens (FIVA) ανακοίνωσε τη νέα σοδειά οχημάτων που μπορούν να λάβουν status κλασικού αυτοκινήτων καθώς πλέον καλύπτουν το ηλικιακό όριο που απαιτείται.

Δείτε το επίσημο video για τον εορτασμό των 100 ετών της Mazda

Για να λάβουν βέβαια το απαραίτητο πιστοποιητικό από τη διεθνή ομοσπονδία, τα οχήματα των ενδιαφερόμενων, εκτός από το 30ό έτος της ηλικίας τους, θα πρέπει να τηρούν και κάποιες ακόμη προϋποθέσεις οι οποίες έχουν ως εξής:

-Θα πρέπει να έχουν διατηρηθεί και συντηρηθεί και να βρίσκονται σε μια “ιστορικά σωστή” κατάσταση.
-Δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ως μέσο καθημερινής μετακίνησης
-Θα πρέπει να αποτελούν μέρος της μηχανοκίνητης κληρονομιάς, να έχουν δηλαδή κάποια ιστορική σημασία για τον κόσμο των τεσσάρων τροχών.

Διαβάστε ακόμη: Γιατί αυτή η Bugatti είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο στον κόσμο

Η FIVA λοιπόν καλοσωρίζει πρώτο και καλύτερο ως όχημα που μπορεί να λάβει status κλασικού οχήματος την πρώτη γενιά του Mazda MX-5 για λόγους κάτι παραπάνω από προφανείς και φυσικά για το γεγονός ότι 30άρισε.

Στη σχετική λίστα περιλαμβάνεται επίσης και η πρώτη γενιά του Honda NS-X, του κεντρομήχανου σπορ αυτοκινήτου της Honda που έχει αποκτήσει το δικό του φανατικό κοινό αλλά και η πρώτη γενιά του Renault Clio που έκανε επίσης το εμπορικό ντεμπούτο της το 1990.

Η Lamborghini Diablo είναι ένα από τα μοντέλα που κερδίζουν με το σπαθί τους τη δυνατότητα να χαρακτηριστούν ως κλασικά, όπως επίσης και το Trabant 1.1, στην 4η και τελευταία “μετενσάρκωση” και μια από τις πιο σπάνιες.

Μεταξύ άλλων στη λίστα της FIVA μπαίνουν πλέον και τα VW Transporter T4 (το 1ο με τον κινητήρα μπροστά), Lotus Carlton, Aston Martin Virage Volante, BMW E36, Ford Fiesta RS Turbo, Nissan Primera, Fiat Tempra, Toyota Previa, Land Rover Discovery 5d και Maserati Shamal.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr