Tacita T-Cruise: Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

Η T-Cruise αποκλίνει από τις off-road παραλλαγές που αποτελούν τον σημερινό στόλο της Tacita, με στόχο ακριβώς την αμερικανική αγορά.

Βρείτε μας στο

Με έδρα το Τορίνο της Ιταλίας, η Tacita ιδρύθηκε το 2009 και εισήγαγε την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της το 2013. Το T-Race, που χτίστηκε γύρω από το πλαίσιο και τη μηχανή της εταιρείας, εξελίχθηκε σε πέντε διαφορετικές παραλλαγές παραγωγής. Enduro, Motocross, Motard, Rally και Diabolika. Πρόσφατα, δημιούργησε επίσης τη βάση για ένα πολύ ενδιαφέρον μοντέλο, το Aero E-Racer.

Μεταξύ αυτών, το Rally έγινε πρωτοσέλιδο το 2012 ως η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που αγωνίστηκε σε έναν αγώνα στην έρημο της Αφρικής, το Rally Afriquia Merzouga, που αποτελεί μέρος της σειράς Dakar και των αθλητικών Tacita μεταξύ των τεχνικών χορηγών του. Το έκτο μοντέλο που ανακοινώθηκε πρόσφατα, το ονομαζόμενο T-Cruise, αν και έχει σχεδιαστεί για να απευθύνεται σε ένα πολύ διαφορετικό αγοραστικό κοινό, είναι ένα ηλεκτρικό cruiser.

Παρόλο που η Tacita διαθέτει ένα μάλλον περιορισμένο δίκτυο αντιπροσώπων στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρικών μοτοσυκλετών (Ιταλία, Γερμανία, Κάτω Χώρες, Αγγλία και Γαλλία), η επιλογή της επιχείρησης για την αποκάλυψη του νέου μοντέλου δείχνει ότι οι Ιταλοί έχουν στρέψει την προσοχή τους στην αμερικανική αγορά και το T-Cruise μοιάζει με ένα τέλειο μέσο διερεύνησης της νέας αγοράς…

Η Tacita δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τεχνικές πληροφορίες σχετικά με το νέο μοντέλο, αλλά είναι πιθανό ότι θα βασίζεται επίσης σε μια αναθεωρημένη έκδοση του χαλύβδινου πλαισίου που χρησιμοποιεί σε όλα τα μοντέλα της, καθώς και στον ασύγχρονο κινητήρα επαγωγής τριών φάσεων με κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και δύο επιλογές κινητήρα, Eco και Sport.

Η Tacita έχει αποκαλύψει μόνο μία πληροφορία στη σελίδα της στο Facebook, υποδηλώνοντας ότι το T-Cruise θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία Li-Po 27 kWh για εκτιμώμενη εμβέλεια 270 χλμ.

mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: tefthymiou@traction.gr