Μνήμες από ένδοξες δεκαετίες ξυπνά αυτό το Honda Integra Type R, το οποίο βρίσκεται σε εργοστασιακή κατάσταση και έχει διανύσει ελάχιστα χιλιόμετρα.
B16A: O θρυλικός κινητήρας που γνώρισε στον κόσμο το VTEC
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αγοράστηκε από αντιπροσωπεία της Honda στις Βρυξέλες το 1998 και παρέμεινε στην κατοχή μόλις δύο ιδιοκτητών μέχρι σήμερα. Διαφοροποιείται σε κάποια σημεία από τα υπόλοιπα Honda Integra Type R που κατά καιρούς έχουμε δει. Για παράδειγμα, αντί για κόκκινα καθίσματα της Recaro συναντάμε μαύρες alcantara επενδύσεις.
Όπως αποδεικνύεται στις φωτογραφίες, αλλά και στα μόλις 64.800 χλμ., το συγκεκριμένο Honda Integra Type R βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και είναι πλήρως εργοστασιακό. Μάλιστα, στην αγγελία αναγράφεται πως υπάρχουν αποδεικτικά με όλες τις εργασίες συντήρησης, αλλά και όλα τα κλειδιά, με το τρίτο να είναι κόκκινο και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Ένα από τα χαρακτηριστικά που έκανε το Integra Type R να αγαπηθεί τόσο πολύ είναι ασφαλώς το μοτέρ του. Τροφοδοτείται από τον δημοφιλή ατμοσφαιρικό κινητήρα B18 χωρητικότητας 1.797 κ.εκ., ο οποίος στροφάρει μέχρι τις 8.600 σ.α.λ. και με την συνεισφορά του VTEC αγγίζει τους 190 ίππους στην Ευρωπαϊκή αγορά. Σε συνδυασμό με τη διατήρηση του βάρους κάτω από τα 1.200 κιλά, το Honda Integra Type R επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δλ., η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα, ενώ δεν απουσιάζει το μπλοκέ διαφορικό.
Το αριστεροτίμονο μοντέλο πωλήθηκε στη Γαλλία από την εταιρεία “Asphalt Classics” έναντι του ποσού των 32.900 ευρώ. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την επίσημη αγγελία και πλούσιο φωτογραφικό υλικό.