Η 92η έκδοση του θρυλικού 24ωρου αγώνα Le Mans ανήκει πλέον στην ιστορία και επηρεάστηκε από σποραδικές αλλά δυνατές βροχές που έπεφταν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, διαμορφώνοντας συνθήκες που οδήγησαν σε έναν αριθμό συμβάντων στην πίστα και σε αρκετές περιόδους με αυτοκίνητα ασφαλείας.
Διαβάστε επίσης: Διαθέσιμα τα νέα επαγγελματικά της Peugeot
Συνολικά, οι οδηγοί πέρασαν επτά ολόκληρες ώρες πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης μιας μεγάλης περιόδου τεσσάρων ωρών στη μέση της νύχτας λόγω κακής ορατότητας. Αυτός ο άστατος καιρός δυσκόλεψε τις σωστές επιλογές στα ελαστικά αλλά και συνολικά τη στρατηγική των ομάδων.
Για την Team Peugeot TotalEnergies, υπήρξαν κάποιες μικρές έξοδοι, και μερικά λάθη στις Slow Zones κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ωστόσο, χάρη στην αξιοπιστία του 9X8 στο Le Mans, την επιμονή ολόκληρης της ομάδας και την υποστήριξη του κοινού και τα δύο αγωνιστικά έφτασαν στον τερματισμό του αγώνα. Τερμάτισαν λίγο έξω από την πρώτη δεκάδα δεδομένου του μεγάλου και φέτος ανταγωνισμού με 23 Hypercars συνολικά, αλλά και του λάθους που έγινε στην αρχή του αγώνα με την επιλογή των ελαστικών -για βρεγμένο αντί για στεγνό.
Διαβάστε επίσης: Η υβριδική έκδοση του ελληνικού best seller στα B-SUV – Πόσο κοστίζει στη χώρα μας
“Ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο 24 Ωρών Le Mans με απόλυτη αφοσίωση από τις ομάδες. Αν και δεν είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το τελικό αποτέλεσμα, είναι μία τιμητική επίδοση και αντανακλά τον τεράστιο όγκο δουλειάς που έχει γίνει από όλες τις ομάδες της Peugeot Sport. Απολαύσαμε ένα άψογο Σαββατοκύριακο όσον αφορά την αξιοπιστία, που είναι η πρώτη απαίτηση στους αγώνες αυτοκινήτων και των πελατών της Peugeot….Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε όλους τους συνεργάτες μας που συνέβαλαν σε αυτό το πρόγραμμα: TotalEnergies, Cap Gemini και τους άλλους σημαντικούς εταίρους.”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο ανώτερος αντιπρόεδρος Stellantis Motosport, Jean-Marc Finot.
“Περιμέναμε έναν σκληρό αγώνα με βάση την πρόγνωση του καιρού και σίγουρα δεν απογοητευτήκαμε. Ο αγώνας διεκόπη για μεγάλο χρονικό διάστημα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Η απόφασή μας να τοποθετήσουμε ελαστικά για βρεγμένο καιρό στην αρχή του αγώνα δεν ήταν η καλύτερη επιλογή. Εκ των υστέρων, θα έπρεπε να είχαμε μείνει στα slicks, αλλά επιλέξαμε να κινηθούμε με ασφάλεια. Μείναμε πίσω και βρεθήκαμε ένα γύρο πίσω από τον επικεφαλής του αγώνα. Καταφέραμε να επιστρέψουμε στον ίδιο ρυθμό μαζί του, αλλά τα μονοθέσια μπροστά ήταν πιο γρήγορα από εμάς.”, ήταν μερικές από τις δηλώσεις που έκανε ο τεχνικός διευθυντής της Peugeot Sport, Olivier Jansonnie.