Το γαλλικό μοντέλο που αλλάζει εντελώς… χαρακτήρα

H Citroen παρουσίασε επίσημα το ολοκαίνουργιο μικρό και αμιγώς ηλεκτρικό hatchback e-C3, το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το 2ο εξάμηνο του 2024.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Οι επιλογές στα μικρά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα διευρύνονται για το κοινό έπειτα από την αποκάλυψη του Citroen e-C3 με τη γαλλική εταιρεία να έχει μεγάλες προσδοκίες για τη νέα της δημιουργία στον στίβο των πωλήσεων.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το πετρελαιοκίνητο B-SUV με τον 1.5 λτ. κινητήρα των 110 ίππων!

Το e-C3 προσφέρει σύμφωνα με τους Γάλλους, κορυφαίο για την κατηγορία του επίπεδο άνεσης, ευκολία στη συμβίωση με την ηλεκτροκίνηση, πολύ υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και μοναδικό “value for money”, ενώ κατασκευάζεται στην Ευρώπη.


Το e-C3 ηγείται της γκάμας της τέταρτης γενιάς του πιο δημοφιλούς μοντέλου της Citroεn, που μετράει πάνω από 5,6 εκατ. πωλήσεις από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς το 2002. Το C3 είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας και αντιπροσωπεύει το 29% των συνολικών πωλήσεων των Γάλλων στην Ευρώπη. Το 2022, το C3 επέτυχε μερίδιο αγοράς 11% στο σύνολο των πωλήσεων του Β segment στην ευρωπαϊκή αγορά.

Διαβάστε επίσης: Έκλεισε τα 75 το εμβληματικό Citroen 2CV

Για πρώτη φορά στην ιστορία του C3 hatchback, η Citroen τοποθετεί στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού e-C3, το αποκλειστικό και καινοτόμο σύστημα ανάρτησης Citroën Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions, μια αποκλειστική τεχνολογία της Citroën με 20 πατέντες ευρεσιτεχνίας.

Στο ευρύχωρο εσωτερικό με την οθόνη αφής των 10 ιντσών για το multimedia σύστημα κυριαρχούν οι απλές αλλά και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένες επιφάνειες που προσφέρουν στους επιβάτες μια ατμόσφαιρα παρόμοια με το σαλόνι του σπιτιού τους, σύμφωνα με τη Citroen. Τα νέα σχεδιαστικά μοτίβα των καθισμάτων Citroën Advanced Comfort έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και χρησιμοποιούν πρόσθετο αφρώδες υλικό, παρέχοντας μία απαλή και φιλόξενη αίσθηση, από την πρώτη επαφή καθώς και μοναδικό βαθμό πλευρικής στήριξης, ανεξάρτητα με την διάρκεια και την απόσταση της διαδρομής.

Πρακτικά, το νέο e-C3 είναι περισσότερο ευρύχωρο σε κάθε του εσωτερική διάσταση σε σχέση με τον προκάτοχό του, παρά το γεγονός ότι είναι μόλις 19 χλστ. μακρύτερο, και μόλις 6 χλστ. φαρδύτερο.

Η καμπίνα χαρακτηρίζεται επίσης από το πλήθος χρήσιμων και έξυπνων αποθηκευτικών χώρων, στα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα, και κάτω από το μεσαίο υποβραχιόνιο, ενώ (ανάλογα με την έκδοση) διατίθεται και ειδική θέση ασύρματης φόρτισης smartphone. Το πίσω κάθισμα έχει δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης 60-40, ενώ χάρη στο πλάτος μεταξύ των θόλων που φτάνει τα 1.015 χλστ., η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει στα 310 λίτρα.

Με ύψος που φτάνει το 1,57μ., το νέο e-C3 είναι ψηλότερο από τον προκάτοχό του, και διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος προσφέροντας μεγαλύτερη σιγουριά στα περάσματα από τα σαμαράκια, τις λακκούβες και τις ανωμαλίες που συναντά κανείς συχνά, κινούμενος σε ένα αστικό/περιαστικό περιβάλλον. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει στα 163 χλστ. και είναι μεγαλύτερη από τα 135 χλστ. του προηγούμενου μοντέλου.

Για πρώτη φορά από τη Stellantis, η πλατφόρμα “Smart Car Platform” αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα, χρησιμοποιεί μία μπαταρία χωρητικότητας 44kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate) η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 320 χλμ. κατά WLTP, και δυνατότητα ταχείας φόρτισης από σταθμούς παροχής συνεχούς ρεύματος ισχύος 100kW, που επιτρέπει τη φόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, σε μόλις 26 λεπτά.

Η στάνταρ φόρτιση από παροχή εναλλασσόμενου (AC) ρεύματος, από 20 έως 80%, διαρκεί περίπου 4 ώρες από παροχή ισχύος 7kW, ή κάτι λιγότερο από τρεις ώρες. εφόσον διατίθεται παροχή ισχύος 11kW. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να προγραμματίζει τις διαδρομές του, και να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο, την κατάσταση φόρτισης και το επίπεδο της μπαταρίας του αυτοκινήτου του, αλλά και να απολαμβάνει μια ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης χάρη στη νέα εφαρμογή e-Routes.

Για την κίνηση του e-C3 φροντίζει φροντίζει ένας ηλεκτρικός κινητήρας 113 ίππων με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε περίπου 11 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 135 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με τη Citroen η έκδοση με την αυτονομία των 320 χλμ. του e-C3 θα προσφέρεται σε άκρως ανταγωνιστική τιμή, καθώς η γαλλική εταιρεία θέλει να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε όλους. Για την απλοποίηση των επιλογών των πελατών, το νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο θα διατίθεται σε δύο πλήρως εξοπλισμένες εκδόσεις ‘You’ και ‘Max’, ενώ το 2025 θα παρουσιαστεί μία ακόμη πιο οικονομική έκδοση με αυτονομία έως και 200 χιλιόμετρα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.