Το μεγαλύτερο εργοστάσιο diesel κινητήρων μετατρέπεται σε… “ηλεκτρικό”

Το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής diesel κινητήρων στον κόσμο βρίσκεται στην Ευρώπη. Σύντομα όμως θα αλλάξει την παραγωγή του εστιάζοντας στους ηλεκτρικούς κινητήρες.
εργοστάσιο ηλεκτρικός κινητήρας

Το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής πετρελαιοκινητήρων στον κόσμο βρίσκεται στο Tremery της Γαλλίας και ανήκει στον όμιλο Stellantis. Σύμφωνα με το Reuters ο νέος κολοσσός που δημιουργήθηκε από την ένωση του PSA Groupe και της FCA Automobiles, έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες που θα μετατρέψουν αυτό το υπερ-εργοστάσιο από μονάδα παραγωγής κινητήρων diesel σε εργοστάσιο για ηλεκτρικούς κινητήρες.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το πρακτορείο, η παραγωγή στο Tremery που βρισκόταν για τα ηλεκτρικά μοτέρ το 2020 στο 10% επί του συνόλου ή 90.000 μονάδες αν προτιμάτε, θα διπλασιαστεί φέτος στους 180.000 ηλεκτροκινητήρες. Απώτερος στόχος να φτάσει η ετήσια παραγωγή στα 900.000 ηλεκτρικά μοτέρ έως το 2025, ένα νούμερο που βρίσκεται λίγο πάνω από το μισό της δυναμικότητας του συγκεκριμένου εργοστασίου.

Η αλλαγή στην παραγωγή του γαλλικού εργοστασίου δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τις μεγάλες αλλαγές που λαμβάνουν μέρος αυτή τη στιγμή στον κόσμο των τεσσάρων τροχών και σε αυτή τη νέα φάση εξηλεκτρισμού που έχει μπει με μεγαλύτερο “θύμα” μεταξύ των κινητήρων εσωτερικής καύσης, τους diesel.

Μετά και το “dieselgate” του 2015 και σε συνδυασμό με τα μέτρα της Ε.Ε. για την προώθηση πιο καθαρών μέσων μετακίνησης, η ζήτηση για κινητήρες diesel, που κυριαρχούσαν πριν από μερικά χρόνια στην Ευρώπη σε πωλήσεις, έχει μειωθεί δραματικά. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που το 2020 και για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή ιστορία, τα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα ξεπέρασαν σε ταξινομήσεις εκείνα που έφεραν μοτέρ πετρελαίου. (Διαβάστε περισσότερα γι’ αυτό εδώ).

Οι αλλαγές στα εργοστάσια που πραγματοποιούνται και από άλλους κατασκευαστές θα φέρει κοντά μας πιο “καθαρά” αυτοκίνητα, θα οδηγήσει όμως και χιλιάδες προσωπικό στην πόρτα της εξόδου. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι σαφώς πιο απλοί κατασκευαστικά και παράγονται πιο εύκολα από τα θερμικά μοτέρ, ενώ στο μέλλον θα δούμε και τις επιπτώσεις που θα υπάρξουν στο εργατικό δυναμικό που φέρει τεχνογνωσία γύρω από τα μοτέρ εσωτερικής καύσης, το οποίο ουσιαστικά θα βρεθεί χωρίς πεδίο εργασίας. Πολλοί κατασκευαστές ήδη μετεκπαιδεύουν μέρος του προσωπικού τους σε αυτή την μετάβαση προς τον εξηλεκτρισμό, χωρίς παράλληλα να ανανεώνουν τις θέσεις όλων εκείνων που βγαίνουν σε σύνταξη.

Πηγή: Reuters

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης, το οποίο μπαίνει σε φάση εντατικών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες....
Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Η γαλλική εταιρεία έκανε μια πολύ δυναμική αρχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Fomrula E με τον οδηγό της να ανεβαίνει στο βάθρο στην πρώτη της...
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ