Tο μοναδικό αγωνιστικό Ford GT Roadster στο σφυρί!

Έναν μεγάλο σταρ θα έχει η επόμενη δημοπρασία της Mecum καθώς σε αυτή θα πρωταγωνιστεί το μοναδικό ανοιχτό Ford GT που έχει τρέξει στις 24 ώρες του Le Mans.

Βρείτε μας στο
Ford GT Roadster 1954 δημοπρασία


Το GT40 είναι ένα από τα πλέον εμβληματικά αυτοκίνητα της Ford. Οι τέσσερις σερί νίκες του στις 24 Ώρες του Le Mans αποτελούν και το ιστορικό του highlight, όπως και ο θριαμβευτικός τερματισμός του (1-2-3-) το 1966 κόντρα στις Ferrari της εποχής.

Ένα από τα σπανιότερα Ford GT πρόκειται να βγει στο σφυρί σε λίγες ημέρες σε δημοπρασία που θα πραγματοποιήσει η αμερικάνικη Mecum, μεταξύ 10 και 18 Ιουλίου.

Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες που σας παραθέτουμε, πρόκειται για την ανοιχτή έκδοση του supercar της Ford, με την εταιρία να κατασκευάζει μόλις πέντε roadsters, όλα στην Αγγλία. Από αυτά σήμερα σώζονται μόλις δύο, εκ των οποίων το ένα, αυτό που θα δημοπρατηθεί, έχει γράψει τη δική του ιστορία στο Le Mans.

Το συγκεκριμένο GT Roadster του 1965 (Ford GT Competition Prototype Roadster GT/109 το πλήρες όνομα του) αγωνίστηκε στον θρυλικό αγώνα αντοχής το 1965, ως συμμετοχή της Ford Γαλλίας, έχοντας στο τιμόνι του τους Γάλλους Maurice Trintignant και Guy Ligier -το αφεντικό της ομώνυμης ομάδας που συμμετείχε στη Formula 1 έως τα μέσα της 10ετίας του ’90. Το αγωνιστικό πρωτότυπο δεν κατάφερε να τερματίσει καθώς εγκατέλειψε την προσπάθεια στον 11ο γύρο με πρόβλημα στο κιβώτιο και έπειτα επέστρεψε στον Carroll Shelby για ανακατασκευή. Έπειτα αποθηκεύτηκε σε αποθήκη της Ford στο Detroit των Η.Π.Α. για δύο χρόνια και το 1968 πωλήθηκε στον Dean Jeffries, κασκαντέρ της εποχής καθώς το συγκεκριμένο project δεν απασχολούσε πλέον τους Αμερικανούς. Παρέμεινε στον Jeffries μέχρι και τον θάνατο του με τον Dana Mecum να το αγοράζει από τον γιό του Jeffries το 2013.

Το μοναδικό αυτό GT roadster που έθεσε εν μέρει τη βάση για την επιτυχία της Ford τα επόμενα χρόνια στο Le Mans βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση καθώς ανακατασκευάστηκε πρόσφατα και μηχανικά, μια διαδικασία που ολοκληρώθηκε το 2016 και κράτησε τρία ολόκληρα χρόνια.

Η αξία του εκτιμάται έως και τα εννέα περίπου εκατ. ευρώ και θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά θα βρει νέο ιδιοκτήτη αλλά και το ποσό που θα δοθεί για την απόκτηση του.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr