Το νέο Ford Bronco κάνει “απόβαση” στην Ευρώπη

Η Ford αποφάσισε τελικά να φέρει και στην Ευρώπη το νέο Ford Bronco το αμερικάνικο σκληροτράχηλο SUV, το οποίο και θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Bronco Ευρώπη 2022

Το πρώτο Ford Bronco απέσπασε το παρατσούκλι G.O.A.T. (Goes Over Any Type of Terrain -περνάει κάθε τύπο τερέν), χάρη στις αξιοσημείωτες off-road ικανότητές του. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει σήμερα και με τη νέα γενιά, η οποία προσφέρει επιδόσεις σε δύσκολες οδηγικές συνθήκες και εδάφη. Διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες κίνησης, το SUV της Ford είναι κατάλληλο τόσο για άπειρους στην οδήγηση στην άγρια φύση, όσο και για έμπειρους οδηγούς σε ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το Ford Puma με 155 ίππους και αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Η ικανότητα του Bronco να πηγαίνει οπουδήποτε απορρέει από το Terrain Management System μέσω του οποίου οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν το κατάλληλο για τις συνθήκες προφίλ οδήγησης. Εκτός από τα προφίλ Normal, Eco, Sport και Slippery, που αφορούν την οδήγηση εντός δρόμου, τα ειδικά για off-road περιηγήσεις drive modes περιλαμβάνουν τα Mud/Ruts, Sand, καθώς και το εμπνευσμένο από τους αγώνες προφίλ οδήγησης Baja. Κάθε προφίλ επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει την απόκριση στο γκάζι, τα σημεία αλλαγής των σχέσεων του κιβωτίου και την αίσθηση του τιμονιού, σε συνάρτηση με τις εκάστοτε συνθήκες.


Το Bronco διατίθεται με δυνατότητα επιλογής μεταξύ ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κιβωτίου μεταφοράς δύο σχέσεων που επιτρέπει την εναλλαγή εν κινήσει ή ενός ηλεκτρομηχανικού κιβωτίου μεταφοράς δύο σχέσεων με αυτόματη λειτουργία που δίνει τη δυνατότητα για απρόσκοπτη αλλαγή μεταξύ κίνησης στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς. Το πίσω μπλοκέ διαφορικό προσφέρεται στάνταρ, ενώ ένα προαιρετικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον εμπρός άξονα, καθώς και ένα σύστημα αποσύνδεσης της εμπρός αντιστρεπτικής δοκού, εξασφαλίζουν μέγιστη άρθρωση στην ανάρτηση σε απαιτητικές συνθήκες.

Διαβάστε επίσης – Ford Ευρώπης: Εκεί θα φτιάχνει τα νέα ηλεκτρικά της μοντέλα

Το Bronco προσφέρει επίσης το Trail Toolbox, μία σουίτα προηγμένων off-road τεχνολογιών που υποστηρίζουν τους οδηγούς επιτρέποντάς τους να εξερευνούν τις ικανότητες του οχήματος με αυτοπεποίθηση. Το Trail Control λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με το cruise control: ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μία ταχύτητα έως 31 χλμ./ώρα, με το όχημα να διαχειρίζεται αυτόματα την επιτάχυνση και το φρενάρισμα προκειμένου να διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα ενώ ο οδηγός επικεντρώνεται στο τιμόνι όταν διασχίζει δύσκολα εδάφη.

Το Trail Turn Assist χρησιμοποιεί ένα σύστημα torque vectoring με βάση τα φρένα για μείωση της ακτίνας στροφής μέχρι 40% σε συνθήκες εκτός δρόμου οδήγησης σε περιορισμένους χώρους. Από την άλλη, το Trail One-Pedal Drive 1 επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να φρενάρει χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού, διευκολύνοντας τον έλεγχο της ταχύτητας κίνησης του οχήματος κατά την οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες. Οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν το AdvanceTrac με Roll Stability Control και το Trailer Sway Control για περισσότερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση κατά τη διαδικασία της ρυμούλκησης.

Κατασκευασμένο για τολμηρές επιδόσεις
Πίσω από την εξωτερική εμφάνιση, το νέο Bronco είναι δομημένο πάνω σε ένα υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο με επτά εγκάρσια στοιχεία, παρέχοντας μία ισχυρή βάση που επιτρέπει, για ακόμα πιο υψηλές off-road ικανότητες, την υιοθέτηση μιας ανάρτησης με μεγάλες διαδρομές.

Πιο αναλυτικά, το Bronco υιοθετεί μια ανάρτηση που φέρει την ονομασία High-Performance Off-Road Stability Suspension (HOSS), η οποία αποτελείται από ανεξάρτητα ψαλίδα εμπρός σε συνδυασμό με μεγάλης διαδρομής coil-over ελατήρια, επιλογή που μειώνει στην πράξη το μη αναρτώμενο βάρος έως και 20% συγκριτικά με τις εκδόσεις με άκαμπτο άξονα, ενώ προσφέρει ανώτερη ποιότητα κύλισης και αδιάλειπτη επαφή των τροχών με την επιφάνεια του εδάφους. Πίσω, ένας συμπαγής άξονας πέντε συνδέσμων με ελατήρια μεγάλης διαδρομής και μεταβλητό συντελεστή σκληρότητας προσφέρεται στάνταρ, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα ανθεκτικά στη σκληρή χρήση αμορτισέρ. Οι διαθέσιμες ζάντες ελαφρού κράματος έχουν διάμετρο 17 και 18 ίντσες και συνδυάζονται με ελαστικά παντός εδάφους για άνεση στην άσφαλτο και υψηλές δυνατότητες εκτός δρόμου.

Οι πελάτες που αναζητούν το υψηλότερο επίπεδο off-road επιδόσεων μπορούν να εξασφαλίσουν την προστασία των κρίσιμων εξαρτημάτων του αυτοκινήτου με μία προαιρετική προστατευτική ποδιά που παρέχει πλήρη θωράκιση για τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, το κιβώτιο μεταφοράς και το ρεζερβουάρ καυσίμου. Οι διαθέσιμες πλαϊνές ράγες είναι αρκετά ισχυρές για να υποστηρίζουν το βάρος του οχήματος σε ακραίες συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου, οι εκτεθειμένοι γάντζοι ρυμούλκησης εμπρός και πίσω είναι στάνταρ, ενώ μία ράβδος οροφής από ατσάλι βορίου υψηλής αντοχής διατίθεται με ενσωματωμένους αερόσακους τύπου κουρτίνας, καθώς και πλευρικούς και εμπρόσθιους αερόσακους για πλήρη αυτοπεποίθηση.

Ανθεκτικό μέσα – έξω
Σε πλήρη αρμονία με το σκληροτράχηλο και δυναμικό εξωτερικό, η σχεδίαση του εσωτερικού του νέου Bronco είναι άκρως λειτουργική με πληθώρα τεχνολογιών – και την ίδια στιγμή στιβαρή, έτοιμη για σκληρή χρήση σε απαιτητικά περιβάλλοντα. Η σχεδίαση του πίνακα οργάνων είναι εμπνευσμένη από το Bronco πρώτης γενιάς, με χρώματα εμπνευσμένα από φυσικές παλέτες και εξοπλισμό εξωτερικού χώρου. Τα δε υλικά είναι επιλεγμένα με γνώμονα την αντοχή.

Οι χειρολαβές είναι ενσωματωμένες στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα για την άνεση των επιβατών σε όλες τις συνθήκες. Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει μία επιφάνεια ασύρματης φόρτισης που είναι σχεδιασμένη για να διατηρεί ένα κινητό τηλέφωνο στη θέση του ακόμα και σε ακραίες γωνίες κλίσης. Οι επιφάνειες του ταμπλό πλένονται και οι φυσικοί διακόπτες στην καμπίνα είναι στεγανοποιημένοι με σιλικόνη και διαθέτουν σημεία επαφής από καουτσούκ για να προστατεύονται από τη φθορά και να διασφαλίζεται ότι θα καθαρίζονται εύκολα.

Παρά το γεγονός ότι το Bronco είναι κατασκευασμένο για τις πιο σκληρές συνθήκες, δεν συμβιβάζεται σε θέματα άνεσης ή ευκολίας. Μια TFT οθόνη 8 ιντσών στον πίνακα οργάνων συνδυάζεται με μία κεντρική οθόνη αφής LCD 12 ιντσών που διαθέτει την τελευταία γενιά του συστήματος επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 4, το οποίο επωφελείται από τις ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού Ford Power-Up για βελτιωμένη λειτουργικότητα με την πάροδο του χρόνου.

Το Bronco προσφέρει επίσης ειδικά σημεία για τη στερέωση στο πάνω μέρος του πίνακα οργάνων μιας βάσης, επιτρέποντας στους πελάτες να συνδέουν συσκευές, όπως κάμερες ή κινητά τηλέφωνα, μέσω συνδέσεων τροφοδοσίας των 12-volt ή θυρών USB.

Τα Apple CarPlay και Android Auto προσφέρονται στάνταρ μαζί με ένα ηχοσύστημα B&O Premium Sound System 5 με 10 ηχεία, συμπεριλαμβανομένου ενός subwoofer, που ενσωματώνεται απρόσκοπτα με την διαθέσιμη εφαρμογή FordPass 6. Ακόμα και όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, το Bronco σας προσέχει: ένα στάνταρ σύστημα κάμερας 360 μοιρών παρέχει μία εικόνα των τροχών επιτρέποντας στον οδηγό να δει τη θέση τους από την άνεση του καθίσματός του, αυξάνοντας έτσι την ορατότητα κατά τη διάρκεια οδηγικών προκλήσεων, όπως η αναρρίχηση σε βραχώδεις επιφάνειες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.