Το νέο όπλο της Peugeot για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής

Η Team Peugeot TotalEnergies αποκάλυψε το 9X8 προδιαγραφών 2024, το οποίο θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στον 2ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Peugeot 9X8 2024

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (World Endurance Championship-WEC) έχει ήδη ξεκινήσει μετά και την ολοκλήρωση του πρώτου αγώνα στο Losail και η εργοστασιακή ομάδα της γαλλικής εταιρείας, Team Peugeot TotalEnergies, είναι πλέον έτοιμη να συμμετέχει σε αυτό με τη νέα της αγωνιστική δημιουργία.

Διαβάστε επίσης – Peugeot: Πιο “έξυπνα” τα νέα μοντέλα της με ChatGPT

Μετά από μια πρώτη πλήρη σεζόν στο WEC πέρσι, συμπεριλαμβανομένης μιας ενθαρρυντικής επίδοσης στο Le Mans, ενός παρθενικού βάθρου (3οι) στη Monza, και έχοντας περάσει μεγάλο μέρος του εναρκτήριου αγώνα της φετινής σεζόν ως επικεφαλής, το Peugeot 9X8 έχει εφοδιαστεί με αρκετές ουσιαστικές αναβαθμίσεις και φαίνεται να έχει τη δυναμική για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία των Hypercars.


Στην αρχική του έκδοση, το 9X8 σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας ένα σύνολο προδιαγραφών που πληρούσαν τους τεχνικούς κανονισμούς που είχαν εκπονηθεί το 2020/2021. Ωστόσο, μεταξύ της φάσης σχεδιασμού του αυτοκινήτου και της αγωνιστικής του εμφάνισης το καλοκαίρι του 2022, οι κανονισμοί άλλαξαν, ανοίγοντας τη δυνατότητα για βελτίωση των επιδόσεων σε ορισμένους τομείς.

Διαβάστε επίσης: Πωλήσεις κορυφής στην Ελλάδα και το 2023 για την Peugeot

Ως εκ τούτου, ορισμένες σχεδιαστικές επιλογές αναθεωρήθηκαν προκειμένου να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που έδωσαν οι αλλαγές στους κανονισμούς και να φτάσει η εργοστασιακή ομάδα πιο κοντά στους στόχους της.

“Κάναμε επιλογές που δεν είναι πλέον οι σωστές σήμερα και αυτή η διαφορά στην απόδοση δεν αντισταθμίστηκε επαρκώς από το BOP (Balance of Performance) το 2023”, εξήγησε ο Olivier Jansonnie, τεχνικός διευθυντής της Peugeot Sport.

Ο Γάλλος ανέφερε επίσης ότι η ιδέα ήταν να επιστρέψει το 9X8 σε ένα σχέδιο αυτοκινήτου που να είναι παρόμοιο με τα αντίστοιχα σχέδια αυτοκινήτου των υπόλοιπων ομάδων, έτσι ώστε στη συνέχεια να τύχει ισοδύναμης μεταχείρισης από το BOP.

Στο νέο αγωνιστικό οι Γάλλοι σταμάτησαν να χρησιμοποιούν ελαστικά με ίδιο πλάτος και στους δύο άξονες (310 χλστ.) επιλέγοντας την τοποθέτηση ελαστικών 290 και 340 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Το πλαίσιο έχει παραμείνει το ίδιο αλλά υπάρχουν πολλές αναβαθμίσεις αναφορικά με την αλλαγή του κέντρου βάρους ώστε να λειτουργούν πιο σωστά τα νέα ελαστικά

Αλλαγές υπάρχουν και στην αεροδυναμική ισορροπία με ανακατανομή των φορτίων που οδήγησαν στον ανασχεδιασμό σχεδόν του 90% των εξαρτημάτων του αμαξώματος και της προσθήκης της πίσω αεροτομής. Παράλληλα χρησιμοποιήθηκε νέα ομολογκασιόν για να προστεθούν κάποιες αναβαθμίσεις σχετικές με την αξιοπιστία του 9X8.

Αναφορικά με τα γραφικά του εργοστασιακού 9X8 η Peugeot κατέληξε σε ένα σχέδιο που αναπτύσσει το “κεφάλι του λιονταριού” σε διαφορετικές κλίμακες, ένα γραφικό που συμβολίζει μια “αγέλη λιονταριών”. Στόχος ήταν να αναδείξουν οι σχεδιαστές το ομαδικό πνεύμα και τον πλούτο του ταλέντου στην ομάδα.

Το σχέδιο παράγεται σε διαφορετικά μεγέθη και διαφορετικά χρώματα από το χρωματολόγιο Peugeot Sport, συμπεριλαμβανομένων μαύρου, γκρι, λευκού και κρυπτονίτη. Αυτό το θέμα εφαρμόζεται εξίσου στα προϊόντα lifestyle merchandising που αναπτύχθηκαν από την ομάδα γραφιστικής των Γάλλων.

Το ντεμπούτο το νέου αγωνιστικού hypercar της Peugeot θα γίνει πραγματικότητα στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος, στον εξάωρο αγώνα της Imola, στις 21 Απριλίου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.