Το Opel Zafira-e Life συμβατό με αναπηρικά αμαξίδια

Το αμιγώς ηλεκτρικό Opel Zafira-e Life είναι διαθέσιμο και σε ειδική έκδοση για την απρόσκοπτη μετακίνηση ατόμων με περιορισμένη κινητικότητα.

Βρείτε μας στο
Opel Zafira-e Life συμβατό με αναπηρικά αμαξίδια

Το ηλεκτρικό Zafira-e Life προφέρει χάρη στην ευρυχωρία του μετακίνηση με μηδενικούς ρύπους CO2 και τώρα με τη νέα του έκδοση περισσότερη ελευθερία σε άτομα με περιορισμένη κινητικότητα. Η τροποποιημένη έκδοση του μοντέλου της γερμανικής εταιρίας δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την AMF-Bruns, και φέρει μεγάλο πίσω άνοιγμα με αναδιπλούμενη ράμπα για χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, μια μετατροπή που φέρει και σχετική πιστοποίηση. Σύμφωνα με την Opel, η ηλεκτρική έκδοση πληροί όλες τις προδιαγραφές αναφορικά με τη μετατροπή της και φέρει και ευρωπαϊκή έγκριση τύπου.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Opel Crossland 1.5 diesel 120 PS AT6

Να σημειωθεί ότι το ο AMF-Bruns ήδη προσφέρει το τροποποιημένο Opel Zafira Life με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης σε δύο μήκη (4,95 και 5,3 μέτρα) με το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο να διευρύνει τη γκάμα.

Με τη μπαταρία των 50 kWh, εγκατεστημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου, οι επιβάτες απολαμβάνουν ευρυχωρία εφάμιλλη με οποιουδήποτε άλλου Zafira Life. Με το χαμηλωμένο πάτωμα, το εσωτερικό ύψος στην περιοχή του αναπηρικού αμαξιδίου είναι περίπου 1.420 χλστ. και το ελεύθερο ύψος 1.500 χλστ. Το τμήμα για το αναπηρικό αμαξίδιο έχει πλάτος περίπου 810 χλστ. και μήκος 1.400 (Zafira-e Life M) ή 1.710 χλστ. (Zafira-e Life L).

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Opel Grandland X 1.2 130 PS Auto

Η αντιολισθητική ράμπα στο μεγάλο πίσω άνοιγμα επιτρέπει εύκολη πρόσβαση. Με τη βοήθεια ενός συστήματος συγκράτησης επιβατών και αναπηρικού αμαξιδίου προδιαγραφών DIN και ISO, το αναπηρικό αμαξίδιο μπορεί να ασφαλίζει στο πάτωμα του αυτοκινήτου, για μεγαλύτερη σιγουριά στο ταξίδι. Επιπλέον, υπάρχουν πολύ μακριοί ιμάντες για τη συγκράτηση του αμαξιδίου στο εμπρός τμήμα.

Το προαιρετικό σύστημα υποστήριξης κεφαλής και πλάτης FutureSafe αυξάνει περαιτέρω την προστασία. Το σύστημα δύο τμημάτων μπορεί να ρυθμίζεται ατομικά για το χρήστη του αναπηρικού αμαξιδίου και να περιστρέφεται προς το πλάι για εξοικονόμηση χώρου όταν δεν μεταφέρεται αμαξίδιο.

Η προσαρμοστικότητα του Zafira-e Life διατηρείται. Εάν ο χρήστης ενός αναπηρικού αμαξιδίου είναι στο αυτοκίνητο, πέντε ακόμα άτομα μπορούν να ταξιδέψουν στην πρώτη και δεύτερη σειρά. Όταν δεν υπάρχει αναπηρικό αμαξίδιο, η πατενταρισμένη ράμπα EasyFlex – που επίσης διατίθεται προαιρετικά – μπορεί να αναδιπλωθεί επίπεδα στο εσωτερικό, γρήγορα και εύκολα. Αυτό δημιουργεί πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο για τη μεταφορά αποσκευών και χώρο για δύο επιπλέον άτομα. Με δύο περιστρεφόμενα-αναδιπλούμενα καθίσματα στην 3η σειρά το “5+1” γίνεται ένα άνετο επταθέσιο – ανεξάρτητα από το μήκος που έχει επιλεγεί.

Με τη μπαταρία των 50 kWh, το Zafira-e Life μπορεί να διανύσει έως 231 χλμ. στον κύκλο WLTP. Η φόρτιση της μπαταρίας πραγματοποιείται σε επιτοίχιο φορτιστή (wallbox) στο σπίτι, σε δημόσιους ταχυφορτιστές ή σε οικιακές πρίζες.

Σε ένα σταθμό ταχείας φόρτισης με συνεχές ρεύμα και ισχύ 100 kW, η μπαταρία 50 kWh του Zafira-e Life αναπληρώνει μέχρι το 80% της φόρτισής της σε μόλις 30 λεπτά. Επιπλέον, το ηλεκτρικό van στη Γερμανία συνοδεύεται στάνταρ από έναν ενσωματωμένο τριφασικό φορτιστή 11 kW.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr