Το πανίσχυρο Ducati Hypermotard 698 Mono στην Ελλάδα (+τιμή)

Το πρώτο μονοκύλινδρο supermotard της Ducati, το Hypermotard 698 Mono είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία και στην ελληνική αγορά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ducati Hypermotard 689 Mono τιμή Ελλάδα 2024

Με επίκεντρο τον ισχυρότερο μονοκύλινδρο κινητήρα που κατασκευάστηκε ποτέ για χρήση σε δημόσιο δρόμο, το ολοκαίνουργιο Ducati Hypermotard 698 Mono “εισβάλλει” στην κατηγορία των supermotard με στόχο να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα.

Διαβάστε επίσης – Ducati Diavel for Bentley: Νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής

Το νέο μοτέρ της εταιρείας από το Borgo Panigale φτάνει σε μέγιστη ισχύ τους 77,5 ίππους στις 9.750 σ.α.λ. και προέρχεται από τον δικύλινδρο της 1299 Panigale, από τον οποίο κληρονομεί το έμβολο με διάμετρο 116 χιλ., τον θάλαμο καύσης, τις βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου και το δεσμοδρομικό σύστημα για την κίνησή τους -την ίδια λύση που χρησιμοποιεί η Ducati και στο MotoGP.


Η ροπή φτάνει τα 63 Nm στις 8.000 σ.α.λ., και εμφανίζεται με ιδιαίτερα ομαλό τρόπο ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί πλήρως στη σπορ οδήγηση. Επιπλέον, με την έξτρα αγωνιστική εξάτμιση Termignoni, στη διαμόρφωση πίστας, η ισχύς αυξάνεται κατά επτά (7) ίππους στους 84,5, ένα ακόμα ρεκόρ για μονοκύλινδρη μοτοσικλέτα.

Διαβάστε επίσης: Απόλυτη κυριαρχία Ducati σε MotoGP, WorldSBK και World SSP

Χωρίς καύσιμο το Hypermotard 698 Mono ζυγίζει μόλις 151 κιλά. Το πλαίσιο ζυγίζει 7,2 κιλά, ενώ στο χαμηλό βάρος συνεισφέρουν οι χυτές ζάντες (-0,5 κιλό σε σύγκριση με αντίστοιχες ακτινωτές), τα δισκόφρενα με φλάντζα αλουμινίου (-17% σε σύγκριση με αντίστοιχο ατσάλινο στοιχείο) και το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi των 8,1 κιλών.

Παράλληλα, το μπροστινό σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν μόνο δίσκο 330 χλστ. που αναπτύχθηκε ειδικά από την Brembo για τη μονοκύλινδρη Ducati με ακτινική δαγκάνα Brembo M4.32., ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί δίσκος 240 χλστ.

Η θέση οδήγησης της ιταλικής μοτοσικλέτας έχει σχεδιαστεί για να εγγυάται μέγιστο έλεγχο στη σπορ οδήγηση, υποστηρίζοντας τόσο την παραδοσιακή για την κατηγορία οδήγηση με το πόδι τεντωμένο προς το έδαφος όσο και με το γόνατο στο έδαφος. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής καθορίζει μια κυρίαρχη θέση, που ευνοεί τις κινήσεις του σώματος. Η θέση του τιμονιού είναι ρυθμιζόμενη μέσω έκκεντρων μπουλονιών U.

Ο σχεδιασμός των μαρσπιέ έχει μελετηθεί για να μεγιστοποιηθεί η γωνία κλίσης. Επιπλέον, αφαιρώντας τα λαστιχένια προστατευτικά μεγιστοποιείται η πρόσφυση με τις αγωνιστικές μπότες στην πίστα.

Το Hypermotard 698 Mono έρχεται με πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο ασφάλειας και υποβοήθησης του αναβάτη του. Φέρει cornering ABS, traction control, wheelie control (4 επίπεδα), engine brake control, launch control και quickshifter, τα οποία μπορούν να αγοραστούν ως αξεσουάρ για τη βασική έκδοση και διατίθενται στάνταρ στην έκδοση RVE.

Η Hypermotard 698 Mono φέρει επίσης τέσσερα προγράμματα λειτουργίας για τον κινητήρα και τα ηλεκτρονικά της (Sport, Road, Urban και Wet) στα οποία έχουν αντιστοιχιστεί από προεπιλογή τα Engine Modes (διαθέσιμα σε 3 επίπεδα) καθώς και τα DTC, EBC και ABS, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν από τον αναβάτη.

Η νέα μοτοσικλέτα της Ducati είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά για παραγγελία και στις δύο εκδόσεις της, με την τιμή της στάνταρ να βρίσκεται στα 14.600 ευρώ και της RVE, που φέρει και ξεχωριστά γραφικά, στα 15.600 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.