Twin-Scroll: Το αυτοκίνητο που έφερε επανάσταση στα turbo

Ήταν η τεχνολογία που εξάλειψε το turbo-lag και την είδαμε για πρώτη φορά στο Mazda RX-7. Ώρα να μάθουμε τι είναι το twin-scroll turbo και πως λειτουργεί!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mazda RX-7 twin-scroll turbo

Με την εξάπλωση των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, σύσσωμες οι εταιρείες κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν ένα σοβαρό πρόβλημα, αυτό της εμφάνισης του turbo-lag. Πριν να διαδοθούν άλλες εφαρμογές, όπως για παράδειγμα το turbo μεταβλητής γεωμετρίας, οι Ιάπωνες έδωσαν την δική τους λύση στο πρόβλημα. Ονομάζεται twin-scroll turbo, για πρώτη φορά εμφανίστηκε στο Mazda RX-7 και πλέον απαντάται σε πολλούς σύγχρονους κινητήρες. Ας δούμε πως λειτουργεί!

Τεχνικό: Τι είναι το turbo και πως λειτουργεί; (+video)

Αρχικά, θα πρέπει να αναλύσουμε τι ακριβώς είναι το turbo lag, ή αλλιώς υστέρηση όπως συχνά αποκαλείται. Η φτερωτή του turbo κινείται με καυσαέρια που παράγονται από την καύση του μείγματος. Σε χαμηλές στροφές λειτουργίας, όμως, η κινητική ενέργεια των παραγόμενων καυσαερίων δεν είναι αρκετή για να υπερνικήσει την αδράνεια της φτερωτής. Έτσι, παρατηρείται ένα μικρό χρονικό διάστημα όπου ο οδηγός πιέζει το πεντάλ του γκαζιού, αλλά οι στροφές λειτουργίας δεν αυξάνονται γρήγορα. Αυτό το πρόβλημα κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες και η Mazda το κατάφερε με την καινοτομία twin-scroll.


Οι μηχανικοί αποφάσισαν να “στέλνουν” τα καυσαέρια στο θερμό μέρος της τουρμπίνας  (turbine housing) μέσω εξάτμισης που είναι χωρισμένη σε δύο μέρη. Αυτός ο διαχωρισμός των καυσαερίων προσέφερε βελτίωση της απόκριση, μειώνοντας το φαινόμενο της υστέρησης (turbo lag). Αυτό επιτεύχθηκε διότι η μία θυρίδα είναι στενότερη από την άλλη, ώστε να αυξάνει την ταχύτητα των καυσαερίων στις χαμηλές στροφές. Η δεύτερη προσφέρει μεγαλύτερη παροχή, ώστε το turbo να γίνεται πιο αποδοτικό στις υψηλές στροφές. Ο συνδυασμός τους προσφέρει ικανοποιητική απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη δεύτερη γενιά Mazda RX-7 με την κωδική ονομασία “FC” εν έτει 1989. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας twin-scroll, ο περιστροφικός κινητήρας 13Β άγγιξε τους 200 ίππους. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα ήταν πλέον υπόθεση μόλις 6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα έφτασε τα 240 χλμ./ώρα. Πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλη την ιστορία του Mazda RX-7.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.