Volvo: “Made in Sweden” θα είναι οι ηλεκτρικοί κινητήρες της

Συναρμολόγηση αλλά και κατασκευή κινητήρων στα πάτρια εδάφη της προγραμματίζει η Volvo μέχρι και τα μέσα αυτής της δεκαετίας.

Βρείτε μας στο
Volvo ηλεκτρικοί κινητήρες Σουηδία

Η Volvo έχει θέσει ως στόχο να παίξει σημαντικό ρόλο στην κατηγορία των premium ηλεκτρικών μοντέλων τα επόμενα χρόνια και θέλει να δει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών της αυτοκινήτων να αναλογούν στο 50% επί του ετήσιου συνόλου της έως και το 2025. Για να το πετύχουν αυτό οι άνθρωποι της σουηδικής εταιρίας σχεδιάζουν τη συναρμολόγηση αλλά και την κατασκευή ηλεκτρικών μοτέρ στο εργοστάσιο της Volvo στο Skövde της Σουηδίας, το οποίο λειτουργεί από την ίδρυση της, το 1927.

Διαβάστε επίσης – Volvo: Λανθασμένη η χρήση των παιδικών καθισμάτων στα αυτοκίνητα

Για να γίνει αυτό πραγματικότητα η Volvo σκοπεύει να επενδύσει στο εν λόγω εργοστάσιο περί τα 70 εκατ. ευρώ τα επόμενα χρόνια, ώστε να δημιουργηθεί το σωστό περιβάλλον για τις γραμμές παραγωγής των ηλεκτρικών μοτέρ.

Η νέα ανακοίνωση της Volvo βρίσκεται σε συμφωνία με τα πλάνα της εταιρίας που μας είχαν γίνει γνωστά τους προηγούμενους μήνες και αφορούσαν τις επενδύσεις που θα πραγματοποιήσει η εταιρία ώστε να εξελίσσει τα δικά της ηλεκτρικά μοτέρ για την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της.

Η εξέλιξη των δικών της μοτέρ θα επιτρέψει στη Volvo να βελτιστοποιήσει την απόδοση των κινητήρων της αλλά και την απόδοση των περιφερειακών εξαρτημάτων των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης που θα κατασκευάζει. Έτσι θα περιορίσει ακόμη περισσότερο τις απώλειες και θα βελτιώσει συνολικά τις επιδόσεις αναφορικά και με την αυτονομία.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Volvo XC40 T5 Twin Engine 262 PS

Η εξέλιξη των ηλεκτρικών κινητήρων πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή τόσο στα γραφεία της εταιρίας στο Gothenburg της Σουηδίας όσο και στην Σανγκάη της Κίνας, όπου η Volvo άνοιξε πρόσφατα σχετικό τμήμα. Η εταιρία διατηρεί παράλληλα και στις δύο χώρες τμήματα εξέλιξης και για τις μπαταρίες της.

Σε πρώτη φάση στο Skövde αναμένεται να ξεκινήσει η συναρμολόγηση των κινητήρων, ενώ αργότερα αναμένεται να γίνει η πλήρης μεταφορά των γραμμών παραγωγής τους επί σουηδικού εδάφους. Οι γραμμές παραγωγής για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μεταφερθούν στη θυγατρική της Volvo Powertrain Engineering Sweden (PES) στην οποία θα ενσωματωθούν και η παραγωγή των θερμικών μοτέρ της μητρικής Geely.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr