Δέκα ολόκληρα χρόνια μετά την ολοκλήρωση της παραγωγής του Honda S2000, η ιαπωνική φίρμα ξεκινά την παραγωγή εξαρτημάτων που έχουν ανάγκη οι ιδιοκτήτες. Όπως καταλαβαίνετε, λοιπόν, από αυτή τη λίστα δε γίνεται να λείπει η «καρδία» του θρυλικού πισωκίνητου roadster.
Διαβάστε επίσης: Τα “δώρα” της Honda για τα 20ά γενέθλια του S2000
Η Honda έχει ζητήσει από τους ιδιοκτήτες των S2000 να αναρτούν στα social media τα ονόματα των εξαρτημάτων που επιθυμούν να επιστρέψουν στην παραγωγή. Στις 30 Απριλίου η διαδικασία θα ολοκληρωθεί και η ιαπωνική φίρμα θα ανακοινώσει τον κατάλογο εξαρτημάτων. Όπως είναι λογικό, μεγάλο φαβορί για να περάσει στην παραγωγή είναι ο ατμοσφαιρικός F20C που αγαπήθηκε όσο ελάχιστοι κινητήρες.
Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο κινητήρας χωρητικότητας 2.000 κ.εκ, ικανό να στροφάρει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. Αποδίδει 240 ίππους στις 8.300 σ.α.λ., κάτι που μεταφράζεται στην εκπληκτική επίδοση ειδικής ισχύος της τάξης των 120 ίππων στο λίτρο. Βασικά χαρακτηριστικά που έκαναν τον F20C ανάρπαστο είναι το σύστημα μεταβλητού χρονισμού (VTEC) και τα σφυρήλατα έμβολα.
Διαβάστε επίσης: H κυρία με τα δύο “καινούργια” Honda S2000
Υπενθυμίζουμε ότι παρόμοια τακτική ακολουθεί ήδη οι Nissan και Toyota. Η πρώτη ξεκίνησε την παραγωγή του RB26. Πρόκειται για τον κινητήρα που τοποθετήθηκε κάτω από το καπό των θρυλικών Nissan Skyline R32, R33 και R34. Η δεύτερη παράγει εκ νέου μηχανικά μέρη και ανταλλακτικά για τις προηγούμενες γενιές Supra. Βέβαια, μην ξεχνάμε ότι και η Lancia έχει ξεκινήσει παρόμοιο πρόγραμμα παραγωγής γνήσιων ανταλλακτικών της θρυλικής Delta HF Integrale.
Στις αρχές του Μαϊού θα γνωρίζουμε με κάθε βεβαιότητα αν θα δούμε τον F20C και πάλι στη γραμμή παραγωγής.