BMW Σειρά 5 Ε60: Ένα από τα πιο αδικημένα μοντέλα των Βαυαρών

Δίχασε αλλά και αγαπήθηκε με την σχεδίασή της! Πάμε να θυμηθούμε την BMW Σειρά 5 Ε60, αλλά και πόσο κόστιζε το μακρινό 2003...
BMW Σειρά 5 Ε60

Στην ερώτηση “Ποια είναι η αγαπημένη σας BMW Σειρά 5” είναι πιθανό να ακούσετε την E39 ή της Ε34. Σπάνια θα αναφερθεί κανείς στην εικονιζόμενη, μιας και είναι ένα μοντέλο που αδικήθηκε λόγω της ιδιαίτερης σχεδίασής του. Άλλοι μίσησαν το δημιούργημα του Chris Bangle και άλλοι το αγάπησαν. Βέβαια, οι πάντες “υποκλίθηκαν” στην κορυφαία BMW M5 εκείνης της εποχής.

BMW S85: Από την Formula 1 στη δημιουργία ενός V10 παραγωγής (+video) 

Η BMW Σειρά 5 Ε60 παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2003, τέτοιον καιρό δηλαδή πριν από 20 ολόκληρα χρόνια. Ήταν το μοντέλο που αντικατέστησε την BMW Σειρά 5 με την κωδική ονομασία Ε39. Κατευθείαν, η νέα γενιά (με κωδικό Ε60) δέχθηκε έντονες κριτικές από το κοινό. Τα “τολμηρά” φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω “ξένισαν” σε πολλούς αρχικά, τώρα όμως σίγουρα πολλοί βλέπουν ένα sedan που “γερνάει” όμορφα στο πέρασμα του χρόνου.

Η τιμή στην Ελλάδα
Ενδιαφέρον έχει να δούμε πόσο κόστιζε και σε ποιες εκδόσεις προσφερόταν η BMW Σειρά 5 Ε60 στην Ελλάδα. Στη βάση της γκάμας βρισκόταν η 520i με εξακύλινδρο σε σειρά μοτέρ χωρητικότητας 2,2 λτ., το οποίο απέδιδε 170 ίππους και 210 Nm ροπής. Η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης ξεκινούσε στην χώρα μας από τα 47.000 ευρώ. Ακολουθούσαν και ισχυρότερες εκδόσεις, όπως η 525i των 192 ίππων, η 530i με 3λιτρο μοτέρ 231 ίππων και 545i με κινητήρα 4,4 λτ. ισχύος 333 ίππων. Ενδεικτικά, η τιμή της τελευταίας εκκινούσε από τα 90.500 ευρώ.

Η BMW M5 και ο ατμοσφαιρικός V10 που έγραψε ιστορία 
Μερικά χρόνια αργότερα, η βαυαρική εταιρεία παρουσίασε την κορυφή M5 E60, η οποία άλλαξε τα δεδομένα με το απίστευτο μοτέρ προδιαγραφών Formula 1. Πρόκειται για έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα που παράχθηκε από το 2005 έως και το 2010, όταν και αντικαταστάθηκε από τον μικρότερο V8 κινητήρα S63. Η χωρητικότητά του φτάνει τα 5,0 λτ. και σχηματίζει περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών. Το μπλοκ είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ ο στροφαλοφόρος άξονας σφυρήλατος.

Ο τελευταίος V10 της BMW, με κωδική ονομασία S85B50 αποδίδει 507 ίππους, 520 Nm λίγο πάνω από τις 6.000 σ.α.λ., ενώ μπορεί να στροφάρει μέχρι τις 8.250 σ.α.λ. Εξοπλίζεται με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) που μεταβάλλουν τον χρονισμό των βαλβίδων τόσο στην εισαγωγή, όσο και στην εξαγωγή (Double-VANOS).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To νέο μοντέλο των Γερμανών κατάφερε να διακριθεί απέναντι στους αντιπάλους του και να κερδίσει τον τίτλο "Παγκόσμιο Πολυτελές Αυτοκίνητο" για φέτος......
"Κάτω τα χέρια από το diesel"... θα μπορούσε να ήταν ένας εναλλακτικός μας τίτλος! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το γερμανικό sedan και ασφαλώς την...
Την έναρξη της παραγωγής και της αμιγώς ηλεκτρικής station wagon έκδοσης της νέας BMW Σειράς 5 ανακοίνωσαν οι Βαυαροί στο εργοστάσιό τους στο Dingolfing....
Μέσα σε μόλις ένα χρόνο κατάφερε να βραβευθεί τρεις φορές για την ασφάλεια που παρέχει σε επιβάτες και πεζούς. Γνωρίστε το 5άστερο γερμανικό μοντέλο......
BMW Σειρά 5 Touring "πιάνει" τα 150 χλμ./ώρα και καρφώνεται σε τοίχο! Δείτε στην πράξη τι σημαίνει επιβράδυνση 64 g. Τρομακτικό......
Γνωστοποιήθηκαν οι τιμές των Plug-In υβριδικών εκδόσεων της BMW Σειρά 5! Πάμε να τις γνωρίσουμε πιο αναλυτικά και να δούμε πόσο κοστίζουν......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν