Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό best seller με 1200άρη κινητήρα βενζίνης 100 ίππων

Το Peugeot 208 είναι από τους δυνατούς παίκτες στην κατηγορία των σουπερμίνι, καθώς παραδοσιακά φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων της κατηγορίας, πανευρωπαϊκά. Ωστόσο, έχοντας περάσει 5 χρόνια σχεδόν από την παρουσίασή του, το Update του ήταν επιβεβλημένο, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό. Εδώ δοκιμάζουμε την ηλεκτρική του έκδοση, η οποία εκτός από τις σχεδιαστικές αλλαγές της έχει να επιδείξει και τεχνολογικές βελτιώσεις.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά ξεκινώντας από το παρουσιαστικό του. Το ανανεωμένο 208 ενστερνίζεται φυσικά την τελευταία σχεδιαστική τάση που επικρατεί στις τάξεις της Peugeot. Αυτές εκφράζονται με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, στον οποίο βρίσκονται τα κάθετα LED φώτα (τρία εκατέρωθεν), ενώ νέα είναι και η μάσκα η οποία φυσικά φέρει και το νέο σήμα της μάρκας. Αλλαγμένα είναι και τα πίσω φώτα, με τις τρεις LED λωρίδες να είναι πλέον οριζόντιες και όχι κάθετες. Σε επιμέρους στοιχεία τώρα, συναντάμε νέα σχέδια ζαντών, αλλά και γυαλιστερά φρύδια στους θόλους των τροχών.

Στο εσωτερικό, η στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις οθόνη αφής των 10 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο είναι η βασική αλλαγή, καθώς πριν στις πιο οικονομικές εκδόσεις ήταν 7 ιντσών. Ευτυχώς στην Peugeot επέλεξαν να διατηρήσουν τους φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες, μην θυσιάζοντας έτσι την εργονομία. Φυσικά και σε αυτή την έκδοση, η τρισδιάστατη απεικόνιση στον πίνακα πληροφοριών κλέβει τις εντυπώσεις.

Οι χώροι παραμένουν στο ίδιο επίπεδο με το προ ανανέωσης μοντέλο. Τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα, την στιγμή που ο χώρος αποσκευών είναι στα 309 λίτρα και φτάνει στα 1.118 λίτρα με αναδίπλωση των καθισμάτων.

Σε μηχανολογικό επίπεδο, πλέον δεν συναντάμε έκδοση πετρελαίου κάτω από το καπό, καθώς ήρθε η υβριδική να πάρει την θέση του. Ωστόσο εδώ δοκιμάζουμε την έκδοση τούρμπο 1.2 PureΤech χωρίς υβριδική υποβοήθηση, η οποία αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm και να συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

Το 208 στην αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοσή του (εδώ που τα λέμε δεν υπάρχουν και πολλές τέτοιες εκδόσεις στις μέρες μας, καθώς όλο και κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα) έχει να επιδείξει πολύ καλή ποιότητα κύλησης αλλά και εξαιρετική ηχομόνωση. Στον αυτοκινητόδρομο είναι άνετο, ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν εμφανίζονται σε νόμιμες ταχύτητες. Η μέση κατανάλωσή του είναι στα 6,5 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.

Τα επίπεδα εξοπλισμού του ανανεωμένου Peugeot 208 είναι τρία: Active, Allure και GT. Η βασική έκδοσή του είναι η Active που ξεκινά από τα 19.500 ευρώ, με την έκδοση GT να φτάνει στα 26.500 ευρώ. Η εικονιζόμενη έκδοση της δοκιμής μας είναι η Allure είναι εξαιρετικά εξοπλισμένη, ενώ έχει να επιδείξει οθόνη και πίνακα πληροφοριών, αμφότερες 10 ιντσών και πολλούς ακόμη αυτοματισμούς καθώς και όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Η τιμή της είναι στα 22.400 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Ακόμα 748 δικαιούχοι είδαν το ποσό από το "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3" στους λογαριασμούς τους! Δείτε αναλυτικά τα ποσά......
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
"Black Friday" από την Peugeot με προσφορές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα! Δείτε τη νέα τιμή για το πιο προσιτό Peugeot 208......
Το best seller της Citroen στην ελληνική αγορά έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία μάλιστα είναι ότι πιο... γήινο έχουμε οδηγήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία....
Στην κατηγορία των B-SUV η Fiat εκπροσωπείται επάξια από το 600e, το οποίο αυτή την στιγμή διατίθεται με προσφορά που μειώνει αισθητά την τιμή του....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα