Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως είναι σε πραγματικές συνθήκες.

Η Citroën επιστρέφει δυναμικά στη μάχη των C-SUV με το νέο C3 Aircross, το οποίο στην έκδοση Hybrid που δοκιμάζουμε εδώ, αποτελεί μια έκδοση που συνδυάζει σύγχρονη υβριδική τεχνολογία, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ενισχυμένη πρακτικότητα – υπάρχουν μάλιστα και 7θέσιες εκδόσεις. Με τιμή εκκίνησης για τη βασική γκάμα του C3 στα 19.500 ευρώ (18.900 ευρώ με προωθητική ενέργεια που τρέχει αυτή την στιγμή) και για το Hybrid 145 Plus στα 25.000 ευρώ, το μοντέλο δείχνει να «διαβάζει» σωστά την ανάγκη της αγοράς για οικονομία, προσιτότητα και ευελιξία.

Η αγορά δείχνει το δρόμο
Τα μικρά μοντέλα παραμένουν αδιαμφισβήτητα οι πρωταγωνιστές της ελληνικής αγοράς. Τα Supermini και τα B-SUV συγκεντρώνουν πάνω από το μισό των συνολικών πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας ότι το κοινό εξακολουθεί να αναζητά αυτοκίνητα με καλή σχέση τιμής–απόδοσης. Σε αυτό το περιβάλλον, η Citroën μοιάζει να έχει πετύχει «διάνα» με το νέο C3 και τη διαφοροποιημένη του εκδοχή, το Aircross. Ένα μοντέλο που βέβαια ο ΣΕΑΑ ταξινομεί στην κατηγορία των C-SUV, ωστόσο στην πραγματικότητα ισορροπεί ανάμεσα στο B και C Segment.

Σχεδίαση με… χαρακτήρα
Η τέταρτη γενιά C3 δείχνει να αφήνει οριστικά πίσω της το παρελθόν, παρουσιάζοντας μια εντελώς νέα σχεδιαστική ταυτότητα. Το Aircross προβάλλει έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα, με τετραγωνισμένες γραμμές, αυξημένο ύψος από το έδαφος (20 εκ.), έντονους προφυλακτήρες και πολλές σύγχρονες σχεδιαστικές πινελιές – από το νέο λογότυπο έως το φωτιστικό signature. Με μήκος 4,40 μ., το μοντέλο φλερτάρει με την κατηγορία των C-SUV, χωρίς όμως να ξεφεύγει τιμολογιακά, χάρη στην τιμή που προαναφέραμε.

Εσωτερικό: άνεση και ευρυχωρία made by Citroën
Η καμπίνα ακολουθεί τη λογική της γαλλικής εταιρείας για χαλαρή, φωτεινή και φιλόξενη ατμόσφαιρα. Το ταμπλό είναι καθαρό, λειτουργικό, χωρίς περιττές σχεδιαστικές υπερβολές. Η οθόνη των 10,25’’ συγκεντρώνει το σύνολο των λειτουργιών, ενώ το Head-Up Display αναλαμβάνει τις βασικές πληροφορίες του οδηγού με ιδιαίτερα καλή ευκρίνεια.

Τα καθίσματα Advanced Comfort συνεχίζουν να αποτελούν ατού για όσους αναζητούν κορυφαία άνεση στην καθημερινότητα. Στην πράξη, η ευρυχωρία αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Aircross: το μεταξόνιο 2.670 mm θυμίζει μεγαλύτερη κατηγορία, επιτρέποντας ακόμα και πέντε ενήλικες να μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις. Το πορτμπαγκάζ των 460 λίτρων είναι από τα κορυφαία της κλάσης, ενώ φτάνει έως τα 1.600 λίτρα με αναδίπλωση καθισμάτων. Προαιρετικά, διατίθεται και επταθέσια διάταξη (με μικρή επιβάρυνση), κάτι σπάνιο στην κατηγορία.

Υβριδική τεχνολογία με γνώριμη βάση
Κάτω από το καπό συναντάμε τον 1.2 PureTech, στην τελευταία του εξέλιξη, συνδυασμένο με ήπια υβριδικό σύστημα 48V και το νέο αυτόματο κιβώτιο e-DCT6 διπλού συμπλέκτη. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας των 21 kW λειτουργεί συμπληρωματικά, προσφέροντας ηλεκτρική υποβοήθηση στις χαμηλές ταχύτητες και συχνές στιγμές πλήρους απενεργοποίησης του θερμικού μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 145 ίππους και η ροπή τα 230 Nm. Το 0–100 χλμ. ολοκληρώνεται σε 8,7 δλ. με μέση κατανάλωση στο επίσημο πρωτόκολλο WLTP στα 5,5 λτ/100 χλμ. Στην πράξη, σε μικτές συνθήκες είδαμε 6,6 λίτρα/100 χλμ.

Στο δρόμο
Το C3 Aircross δίνει προτεραιότητα στην άνεση, όπως εξάλλου και τα περισσότερα μοντέλα της γαλλικής μάρκας. Η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση, προσφέροντας υψηλό επίπεδο κύλισης. Το αυτοκίνητο “κρατάει” με σιγουριά, με προβλέψιμη συμπεριφορά και πολύ καλή κατευθυντικότητα. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και άμεσο, χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση, αλλά ταιριαστό στον χαρακτήρα του μοντέλου. Το κιβώτιο λειτουργεί ομαλά και ο τρικύλινδρος κινητήρας παραμένει ζωντανός και πρόθυμος στις περισσότερες συνθήκες.

Συμπέρασμα
Το Citroën C3 Aircross Hybrid 145 αποτελεί έναν ολοκληρωμένο «παίκτη» στην κατηγορία των C-SUV. Συνδυάζει άνεση, τεράστια ευρυχωρία, σύγχρονη υβριδική τεχνολογία και τίμια κατανάλωση. Η τιμή του – 25.000 € για την έκδοση Plus και 27.500 € για την Max – το τοποθετεί απέναντι σε πληθώρα ανταγωνιστών, όμως η πρακτικότητα, η οδηγική του ηρεμία και ο ιδιαίτερος σχεδιασμός του το κάνουν να ξεχωρίζει.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Το best seller της Citroen στην ελληνική αγορά έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία μάλιστα είναι ότι πιο... γήινο έχουμε οδηγήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία....
Στην κατηγορία των B-SUV η Fiat εκπροσωπείται επάξια από το 600e, το οποίο αυτή την στιγμή διατίθεται με προσφορά που μειώνει αισθητά την τιμή του....
Δοκιμάζουμε το μικρομεσαίο μοντέλο της Skoda, στην έκδοση με το 1000άρι μοτέρ τούρμπο των 116 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη....
To δημοφιλές C-SUV έφτασε στη δεύτερη γενιά του! Δείτε τους διαθέσιμους κινητήρες, αλλά και τον αναλυτικό τιμοκατάλογο......
Δοκιμάζουμε το best seller της Volkswagen στην κορυφαία του έκδοση 1.5 TSI R-Line με 150 ίππους. Πάμε να δούμε πως είναι στην πράξη, πόσο κοστίζει...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής