Skoda Scala: Οι τιμές του στην Ελλάδα (+video)

Το Skoda Scala, που αποτελεί το πιο πρόσφατο μοντέλο της τσεχικής φίρμας, έρχεται στην Ελλάδα. Ας δούμε αναλυτικά κινητήρες, εκδόσεις και τιμές!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τη στιγμή που το Skoda Scala παρουσιάστηκε στην Ευρώπη και πολύ σύντομα, θα έρθει στη χώρα μας. Tο πεντάθυρο hatchback της Skoda αναμένεται στην Ελλάδα κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου, ενώ οι παραγγελίες του θα ξεκινήσουν άμεσα.

Το νέο Skoda Scala θα διατίθεται σε 3 εκδόσεις (Active, Ambition, Style), οι οποίες διαφοροποιούνται ως προς τον εξοπλισμό τους. Όσον αφορά στους κινητήρες, το νέο τσεχικό αυτοκίνητο εξοπλίζεται με δύο υπερτροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης (1.0 TSI, 1.5 TSI) και ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο πετρελαίου (1.6 TDΙ). Οι εκδόσεις 1.0 TSI διατίθενται σε εκδόσεις 95 και 116 ίππων. Η πιο “δυνατή” 1.5 TSI αποδίδει 150 ίππους, τη στιγμή που ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI έχει ισχύ 116 ίππων. Το Skoda Scala εξοπλίζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 ή 6 σχέσεων, καθώς και με αυτόματο DSG 7 σχέσεων.

Εκδόσεις
Μπορεί να θεωρείται ως εισαγωγική έκδοση του μοντέλου, ωστόσο η “Active” κάθε άλλο παρά “σπαρτιάτικη” μπορεί να χαρακτηριστεί. Πιο αναλυτικά, το Skoda Scala σε έκδοση Active διαθέτει χρωμιωμένη μάσκα, δίνοντας αέρα πολυτέλειας. Ακόμη, εξοπλίζεται με πολλά τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού και προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας. Συγκεκριμένα, το τσεχικό hatchback διαθέτει εμπρός σύστημα προειδοποίησης κινδύνου “Front Assist” με “City Emergeny Brake” και “Pedestrian Protection”. Επιπλέον, εξοπλίζεται με σύστημα διατήρησης λωρίδας “Lane Assist”, σύστημα αυτόματης ειδοποίησης ατυχήματος e-call και υπηρεσίες πρόληψης. Όσον αφορά στα φώτα, αυτά είναι τεχνολογίας LED, ενώ ο έλεγχος του συστήματος infotainment -που είναι συμβατό με bluetooth,- γίνεται μέσω μιας οθόνης αφής 6,5 ιντσών. Η τιμή της συγκεκριμένη εκδοχή του Skoda Scala, με τον κινητήρα 1.0 TSI, ισχύ 95 ίππων και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, είναι 14.880 ευρώ.


Από εκεί και έπειτα, η έκδοση Ambition διαθέτει επιπλέον της Active, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με χειριστήρια ηχοσυστήματος και ανοικτής συνομιλίας τηλεφώνου, ζάντες αλουμινίου 16” και προβολείς ομίχλης. Η έκδοση Style, που είναι η κορυφαία της γκάμας, περιλαμβάνει πέραν όσων προαναφέραμε, αρκετά ακόμη στοιχεία. Σε αυτά εντάσσονται τα πίσω φώτα “Top LED” με δυναμικά φλας, το πακέτο “Image” με μεγαλύτερο πίσω τζάμι, αεροτομή, μαύρους εξωτερικούς καθρέπτες, καθώς και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Ακόμη, το Skoda Scala στην έκδοση Style διαθέτει κεντρικό κλείδωμα θυρών με σύστημα κλειδώματος/ξεκλειδώματος και εκκίνησης χωρίς το κλειδί (ΚESSY), ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διζωνικό κλιματισμό με αισθητήρα υγρασίας “Climatronic” , αισθητήρα βροχής και λειτουργίας φώτων και σκούρα πίσω τζάμια (SUNSET).

Τιμές
Όπως προαναφέραμε, η τιμή του Skoda Scala ξεκινά από 14.880 ευρώ. Από εκεί και έπειτα, ανάλογα με την επιμέρους έκδοση ή τα χαρακτηριστικά, οι τιμές του αυτοκινήτου διαφοροποιούνται.

Οι τιμές του Skoda Scala διαμορφώνονται αναλυτικά ως εξής:
Scala Active 1.0 TSI 95PS: € 14.880
Scala Ambition 1.0 TSI 95PS: € 16.380
Scala Style 1.0 TSI 95PS: € 17.380
Scala Ambition 1.0 TSI 116PS: € 17.380
Scala Active 1.0 TSI 116PS DSG: € 17.470
Scala Style 1.0 TSI 116PS: € 18.780
Scala Ambition 1.0 TSI 116PS DSG: € 19.480
Scala Style 1.0 TSI 116PS DSG: € 20.480
Scala Ambition 1.5 TSI 150PS DSG: € 20.480
Scala Style 1.5 TSI 150PS DSG: € 21.480
Scala Ambition 1.6 TDI 116PS DSG: € 21.480
Scala Style 1.6 TDI 116PS DSG: € 21.970

Δείτε το video από την παρουσίαση του Skoda Scala, στην Κροατία

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]