Το πρώτο supermini με στάνταρ κάμερες αντί για καθρέφτες (+video)

Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ταχύτατο ρυθμό και πλέον πράγματα που θεωρήσαμε πως ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας, γίνονται πραγματικότητα. Όπως οι κάμερες στην θέση των εξωτερικών καθρεφτών.

Ποιο είναι όμως το πρώτο μικρό αυτοκίνητο το οποίο θα εφοδιάζεται με κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες; Αυτό λοιπόν θα είναι το ηλεκτρικό Honda e, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ευρείας παραγωγής της ιαπωνικής μάρκας.

Η Honda επιβεβαίωσε και επισήμως πως όπως και το πρωτότυπο έτσι και το μοντέλο παραγωγής θα έχει κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεφτών. Μία επιλογή που σύμφωνα με την ίδια προσφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα τόσο στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου όσο και στην ενεργητική ασφάλεια.

Σύμφωνα λοιπόν με τους Ιάπωνες μηχανικούς, το Side Camera Mirror System, όπως το ονομάζει η Honda, θα είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού του αυτοκινήτου και οι κάμερες θα προβάλουν εικόνα σε δύο οθόνες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, μεγέθους 6 ιντσών. Οι οθόνες είναι τοποθετημένες στο δεξί και στο αριστερό άκρο του ταμπλό. Χάρη στην ύπαρξή τους, οι σχεδιαστές μπόρεσαν να βελτιστοποιήσουν τον σχεδιασμό των εμπρός κολόνων του αυτοκινήτου, η αεροδυναμική βελτιώθηκε, το ίδιο και ο αεροδυναμικός θόρυβος φυσικά, ενώ το πλάτος του αμαξώματος δεν αυξήθηκε. Στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, οι άνθρωποι της Honda ισχυρίζονται πως οι κάμερες βελτιώνουν το οπτικό πεδίο του οδηγού κατά 10% και κατά 50% σε επιλογή wide view.

Οι κάμερες έχουν ειδικό προστατευτικό κάλυμμα για να μην μένουν πάνω τους οι σταγόνες της βροχής, ενώ η φωτεινότητα των οθονών στο εσωτερικό ρυθμίζεται αυτομάτως. Φυσικά μπορούν να λειτουργούν και το βράδυ, ακόμη και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Εμείς να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο πως το Honda e είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Βασίζεται στο EV Urban Concept, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 2017. Λεπτομέρειες για την χωρητικότητα της μπαταρίας δεν έχουν διαρρεύσει ακόμη, ωστόσο η αυτονομία του έχει υπολογιστεί περί τα 200 χιλιόμετρα. Όσον αφορά στο χρόνο φόρτισης, θα απαιτούνται 30 λεπτά για φόρτιση του 80% της μπαταρίας μέσω ταχυφορτιστή. Μάλιστα, εκτός από τις κάμερες στην θέση των εξωτερικών καθρεφτών θα έχει και χειρολαβές pop-up. Θα είναι δηλαδή κρυμμένες στο αμάξωμα και μόλις ανιχνεύουν τον οδηγό θα… εμφανίζονται.

Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πως θα είναι αλλά και πως θα λειτουργούν οι κάμερες του Honda e.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Ακόμα 748 δικαιούχοι είδαν το ποσό από το "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3" στους λογαριασμούς τους! Δείτε αναλυτικά τα ποσά......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη