Το νέο Isuzu D-MAX είναι γεγονός. Το “αγροτικό” της ιαπωνικής μάρκας, βρίσκεται πλέον στην τρίτη γενιά του και αποκτά νέα έκδοση ουσιαστικά, μετά από οκτώ ολόκληρα χρόνια.
Οι αλλαγές είναι εμφανείς τόσο στο αμάξωμά του όσο και στο εσωτερικό του νέου Isuzu D-MAX, δικαιολογώντας έτσι τον χαρακτηρισμό “νέο”. Όλα τα πάνελ του αμαξώματος είναι ανασχεδιασμένα, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα φώτα εμπρός και πίσω. Δεν υπάρχει σημείο επάνω στο ιαπωνικό pick-up που να μην έχει αλλάξει σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Φυσικά, κυρίαρχο ρόλο στην εμφάνισή του παίζει το εμπρός μέρος με τη μεγάλη μάσκα να πρωταγωνιστεί. Όσον αφορά τις εκδόσεις του αμαξώματος, θα το δούμε σε Spacecab και Double Cab, ενώ θα υπάρχει και η έκδοση V-Cross 4×4 με βελτιστοποιημένες εκτός δρόμου ικανότητες (βελτιωμένες γωνίες εισόδου, ράμπας και διαφυγής χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες).
Το εσωτερικό είναι και αυτό ανασχεδιασμένο και πιο σύγχρονο, ενώ σύμφωνα με την Isuzu έχει βελτιωθεί σημαντικά και η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Μάλιστα θα διαθέτει και τεχνολογικά συστήματα τελευταίας γενιάς, τόσο όσον αφορά την άνεση και την συνδεσιμότητα όσο και την οδική ασφάλεια.
Για το τέλος αφήσαμε τα μοτέρ του νέου Isuzu D-MAX. Το ιαπωνικό pick-up θα παίρνει πνοή από τον 3.0 λτ. υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 190 ίππους και 450 Nm ροπής ή από τον αναθεωρημένο 1.9 λτ. πετρελαιοκινητήρα με απόδοση 150 ίππους και 350 Nm ροπής. Σε κάθε περίπτωση το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι χειροκίνητο με έξι σχέσεις, με τον μικρό κινητήρα να μπορεί να συνεργαστεί προαιρετικά και με αυτόματο κιβώτιο.
Όσον αφορά τη μετάδοση τώρα, προφανώς και μιλάμε για σύστημα τετρακίνησης με δυνατότητα επιλογής κίνησης στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς, με το πίσω διαφορικό να διαθέτει ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα.