Επί χρόνια μάλιστα, τα ρώσικα μοντέλα είχαν την πρωτοκαθεδρία στις εξαγωγές, καθώς βέβαια δεν είχαν και σοβαρό ανταγωνισμό. Αυτό όμως άλλαξε τα τελευταία χρόνια, καθώς με την εγκαθίδρυσε εργοστασίων στην Ρωσία και άλλων εταιρειών, ο ανταγωνισμός μεγάλωσε και έγινε σκληρός.
Δείτε επίσης: Το supercar που εκθρόνισε το Toyota GR Yaris
Έτσι για την περασμένη χρονιά, το Lada Niva μετά από πολλά χρόνια, έπαψε να είναι το νούμερο ένα αυτοκίνητο σε εξαγωγές από την Ρωσία.
Μία θέση που πλέον έχει το Skoda Kodiaq. Το μοντέλο της τσέχικης μάρκας έφτασε τις 10.000 εξαγωγές, αφήνοντας πίσω του το Lada Niva (4×4 ονομάζεται εκεί), με 8.000 εξαγωγές. Την πεντάδα μάλιστα έκλεισε ακόμη ένα μοντέλο του ομίλου VW και συγκεκριμένα το Polo που τερμάτισε μετά τα Lada Vesta και Lada X-Ray.
Διαβάστε επίσης: Τα… αχρείαστα gadget των αυτοκινήτων
Θυμίζουμε πως ο όμιλος Volkswagen διατηρεί εργοστάσια επί ρώσικου εδάφους, η παραγωγή των οποίων καταλήγει σε χώρες όπως το Καζακστάν, το Ουζμπεκιστάν, η Ουκρανία και γενικότερα όπου υπήρχε Σοβιετική Ένωση στο παρελθόν με λίγα λόγια.
Αξίζει να αναφέρουμε πως εκτός από τη Lada και τον όμιλο Volkswagen, στην δεκάδα φιγουράρουν ακόμη δύο μη ρώσικα μοντέλα. Αυτά είναι το Hyundai Solaris και το Kia Rio με τα νούμερά τους βέβαια να είναι μικρότερα, καθώς η εξαγωγή τους έφτασε στα 1.008 και 635 αυτοκίνητα αντίστοιχα.