Μία πληροφορία από επίσημα χείλη είδε το φως της δημοσιότητας και ενδεχομένως να στενοχωρήσει τους παραδοσιακούς της αυτοκίνησης. Αν εν τέλει περάσει στην παραγωγή το νέο Peugeot 208 GTi, το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα εξοπλίζεται με θερμικό κινητήρα.
Δείτε επίσης: ΤΕΟΚΑΡ – Βόλος: Όταν οι Ιάπωνες υποκλίθηκαν στους Έλληνες
Η είδηση ήρθε από τον CEO της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι υπάρχουν έντονες σκέψεις για μία έκδοση επιδόσεων για το supermini. Στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας θα υπάρχει η ονομασία Peugeot Sport Engineered. Η χρήση της συγκεκριμένης ονομασίας θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά στο νέο plug-in υβριδικό 508.
Διαβάστε επίσης: Οι τιμές του ηλεκτρικού Peugeot 208 στην Ελλάδα
«Στην περίπτωση του Peugeot 208 θέλουμε να διατηρήσουμε την ονομασία GTi», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής φίρμας. Επιπλέον, ξεκαθάρισε ότι αν δοθεί το πράσινο φως για έναρξη παραγωγής του Peugeot 208 GTi, αυτό θα είναι σίγουρα ηλεκτρικό.
Παρόμοια πολιτική φαίνεται ότι ακολουθούν και οι υπόλοιπες εταιρείες, όπως η «αδερφική» Opel στην περίπτωση του Corsa OPC και η Renault για το Clio. Συμπεραίνουμε, λοιπόν, ότι οι επόμενες γενιές των κορυφαίων superminis θα είναι σίγουρα εξηλεκτρισμένες.
Διαβάστε επίσης: Ο Κώστας μας παρουσιάζει σε video το νέο Peugeot 208
Στην περίπτωση που το μικρό supermini περάσει στην παραγωγή, πιθανολογείται ότι θα παρουσιαστεί δίπλα στο 508 PSE στην έκθεση του Παρισιού.