Με μοναδικό στόχο την στήριξη των πελατών της, η Hyundai ΕΛΛΑΣ ξεκαθάρισε ότι επεκτείνει την εργοστασιακή εγγύηση. Έτσι, διευκολύνει τους ιδιοκτήτες που αντιμετώπισαν προβλήματα το προηγούμενο διάστημα και αμέλησαν ή δε μπόρεσαν να φροντίσουν το αυτοκίνητό τους.
Η ελληνική αντιπροσωπεία ξεκαθάρισε ότι η επέκταση της 5-ετούς εργοστασιακής εγγύησης αφορά τα οχήματα των οποίων το συμβόλαιο έληξε τους προηγούμενους μήνες. Πιο συγκεκριμένα, αν έληξε κατά το χρονικό διάστημα από 1η Μαρτίου 2020 έως και 31η Μαΐου 2020, επεκτείνεται έως και την 30η Ιουνίου 2020.
Διαβάστε επίσης: Νέα τεχνολογία της Hyundai για απολύμανση καμπίνας
Έτσι, οι ιδιοκτήτες Hyundai που δεν μπόρεσαν να εξυπηρετηθούν λόγω καραντίνας, θα μπορούν να επισκεφτούν κάποιο Εξουσιοδοτημένο συνεργείο του Δικτύου της εταιρείας.
«Το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων και Επισκευαστών θα κάνουν το καλύτερο δυνατό για να παρέχουν στους πελάτες τους την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης, ελαχιστοποιώντας την οποιαδήποτε δυσκολία ή πρόβλημα που πιθανόν παρουσιαστεί», αναφέρει χαρακτηριστικά η Hyundai ΕΛΛΑΣ.