Συνεχίζουμε την έρευνα μας με τον τόπο κατασκευής των μοντέλων της κάθε εταιρείας και έτσι μετά τις Toyota, Honda και Suzuki περνάμε στα μοντέλα της Audi και συγκεκριμένα στις εκδόσεις RS.
Διαβάστε ακόμη: Δημιουργεί πρόβλημα η οδήγηση με αναμμένο λαμπάκι καυσίμου;
Η θυγατρική της Audi AG με έμφαση στις sport εκδόσεις έχει ήδη δώδεκα μοντέλα RS στο χαρτοφυλάκιό της: το RS 3 ως Sportback και Sedan, το RS 4 Avant, το RS 5 ως Coupé και Sportback, το RS 6 Avant, το RS 7 Sportback, το TT RS ως Coupé και Roadster, το RS Q3 και το RS Q3 Sportback, καθώς και το RS Q8. Οκτώ από αυτά τα μοντέλα παρουσιάστηκαν πολύ πρόσφατα, το 2019 και η Audi Sport GmbH έχει ήδη πολλές ακόμη σκέψεις για νέα μοντέλα, τα οποία θα μας παρουσιάσει εν καιρώ.
Τα μελλοντικά μοντέλα RS θα εμπλουτίσουν τη γκάμα, σχετικά σύντομα μετά την κυκλοφορία των αντίστοιχων βασικών σειρών. Αυτό σημαίνει ότι τα χαρακτηριστικά τους θα καθοριστούν σε πολύ πρώιμο στάδιο και ότι η ανάπτυξή τους θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με την εργασία στην αντίστοιχη σειρά μοντέλων στην οποία βασίζονται. Εκτός από τον σχεδιασμό, το έργο αυτό θα επικεντρωθεί στο σύστημα μετάδοσης κίνησης και την ανάρτηση. Σε τελική ανάλυση, ο στόχος είναι το σπορ DNA που φέρει κάθε Audi να έρθει στο προσκήνιο και να αναδειχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο και πιο αποτελεσματικά.
Τα μοντέλα RS της Audi παράγονται σε τέσσερα διαφορετικά εργοστάσια. Τα RS 3 Sportback, RS 3 Sedan, RS 4 Avant, RS 5 Coupé και RS 5 Sportback κατασκευάζονται στο Ingolstadt στην Γερμανία. Τα RS 6 Avant και RS 7 Sportback παράγονται στο Neckarsulm, επίσης στην Γερμανία. Στο εργοστάσιο στο Győr, στην Ουγγαρία, κατασκευάζεται το TT RS ως Coupé και Roadster, το RS Q3 και το RS Q3 Sportback. Το RS Q8 παράγεται στο εργοστάσιο της Σλοβακίας, στην Μπρατισλάβα.
Σύμφωνα με την Audi, όλα τα μοντέλα RS μοιράζονται συστήματα και διαδικασίες παραγωγής με τα μοντέλα στα οποία βασίζονται, ενώ και τα πάνελ χάλυβα ή αλουμινίου, βγαίνουν από τις ίδιες πρέσες των μοντέλων στα οποία βασίζονται και στη συνέχεια συναρμολογούνται στο αμάξωμα των RS.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το «πάντρεμα» ανάρτησης και συστήματος μετάδοσης κίνησης με το αμάξωμα, ιδίως στην περίπτωση των μοντέλων με κινητήρα V8. Ανταλλακτικά ειδικά για RS, όπως το σύστημα εξάτμισης, οι προφυλακτήρες, οι πίσω ποδιές και οι τροχοί συμπληρώνουν τα μοντέλα RS. Ένας διψήφιος αριθμός RS 6 Avant και RS 7 Sportback κατασκευάζονται κάθε μέρα στο Neckarsulm. Κάθε ένα από αυτά δοκιμάζεται σχολαστικά στο δρόμο, πριν παραδοθεί στον πελάτη.
Το «Böllinger Höfe» είναι μία ξεχωριστή κατασκευαστική μονάδα, κοντά στο εργοστάσιο Neckarsulm, την έδρα της Audi Sport GmbH. Εδώ δημιουργούνται τα σπορ και αγωνιστικά αυτοκίνητα της οικογένειας R8, σε μεγάλο βαθμό στο χέρι. Μάλιστα, πολύ σύντομα και το πλήρως ηλεκτρικό Audi e-tron GT, θα κατασκευάζεται σε αυτή την γραμμή παραγωγής.