Όσοι παρακολουθείτε στενά τα νέα της αυτοκίνησης τότε σίγουρα γνωρίζετε πως η κοινοπραξία Renault-Nissan-Mitsubishi και ο όμιλος VW είναι στην κορυφή των πωλήσεων παγκοσμίως για το 2018. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως είναι και στην πρώτη θέση στη μηχανή αναζήτησης της Google.
Τουλάχιστον όχι σύμφωνα με τα στατιστικά που έδωσε στην δημοσιότητα η εταιρεία Veygo. Στον χάρτη λοιπόν που έφτιαξε, μπορούμε να δούμε ποιες είναι οι μάρκες που ο κόσμος αναζήτησε περισσότερο στο google το 2018, ανά χώρα. Όπως φαίνεται ξεκάθαρα, η Toyota έχει κυρίαρχη θέση παγκοσμίως, καθώς κατέλαβε την πρωτιά στις περισσότερες χώρες. Όσον αφορά στην Ελλάδα συγκεκριμένα, τις περισσότερες αναζητήσεις στη χώρα μας μέσω της google τις είχε η Mercedes.
Αν τώρα χωρίσουμε τα αποτελέσματα σε ηπείρους, τότε βλέπουμε πως στην Ευρώπη κυριαρχούν οι γερμανικές εταιρείες, με πρώτες τις BMW, Mercedes και VW. Στην Ασία από την άλλη τα πράγματα δεν είναι τόσο ξεκάθαρα. Στην Ιαπωνία για παράδειγμα προηγείται η BMW και στην Κίνα η Tesla, ενώ σε μικρότερες χώρες πρώτη ήταν η Lamborghini. Στη Ρωσία από την άλλη η Hyundai ήταν ο μεγάλος νικητής.
Στη Βόρεια Αμερική η Toyota έχει κυριαρχήσει στα “googlαρίσματα”, ενώ στην Κεντρική Αμερική η Chevrolet έχει τα ηνία. Στην Ωκεανία κυριαρχεί η Toyota ξεκάθαρα. Τέλος στην Αφρική φαίνεται πως υπάρχει πλουραλισμός στις αναζητήσεις, αν και τη μερίδα του λέοντος σε “googlαρίσματα” την έχει και πάλι η Toyota.