Τα δικά της ηλεκτρικά μοτέρ θα εξελίσσει η Volvo

Σε σημαντικές επενδύσεις που θα τις επιτρέψουν να εξελίσσει και να κατασκευάζει τους δικούς της ηλεκτρικούς κινητήρες προχωρά η Volvo.
2020 Volvo S90 ανανεωμένο

Η Volvo δεν θέλει να εξαρτάται στο μέλλον από τρίτους κατασκευαστές ηλεκτρικών κινητήρων, όπως είναι για παράδειγμα η Bosch και γι αυτό το λόγο ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στις κατάλληλες επενδύσεις ώστε να εξελίσσει και να κατασκευάζει “in-house” τα δικά της ηλεκτρικά μοτέρ, στο δρόμο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων της.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της σουηδικής εταιρίας, η Volvo εγκαινίασε επίσημα αυτές τις ημέρες ένα μια νέα σχετική κτιριακή μονάδα στη Σανγκάη της Κίνας, η οποία έρχεται να προστεθεί σε εκείνη που λειτουργεί ήδη στη Σουηδία αλλά και στα εργαστήρια εξέλιξης μπαταριών που διατηρεί τόσο στην έδρα της όσο και στην Κίνα. Το νέο εργαστήριο βρίσκεται ήδη σε λειτουργία από τον προηγούμενο μήνα και το προσωπικό του θα απασχολείται με την εξέλιξη νέων ηλεκτρικών κινητήρων για χρήση σε αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα με βάση την πλατφόρμα της Volvo που ακούει το όνομα SPA 2.

Διαβάστε επίσης: Πατέντα της Volvo δίνει το τιμόνι και στο συνοδηγό

Οι Σουηδοί θεωρούν πως η εξέλιξη των δικών τους ηλεκτρικών κινητήρων και περιφερειακών έχει τεράστια σημασία στην συνολική εξέλιξη των premium ηλεκτρικών τους μοντέλων στο μέλλον, ενώ αυτή η κίνηση θα προσφέρει στους μηχανικούς της τη δυνατότητα να αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερη γνώση, αλλά και να βελτιώσουν περαιτέρω την αποδοτικότητα τους.

“Μέσω της δικής μας σχεδίασης και εξέλιξης, μπορούμε να φτάσουμε την απόδοση των ηλεκτρικών κινητήρων μας σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα. Βελτιώνοντας διαρκώς την απόδοση τους και την άνεση που προσφέρουν δημιουργούμε μια εξηλεκτρισμένη εμπειρία οδήγησης που θα είναι μοναδική”, δήλωσε σχετικά ο Henrik Green, επικεφαλής τεχνολογιών της Volvo Cars.

Διαβάστε επίσης: Volvo P1800 με αγωνιστικό DNA, όπως ποτέ πριν

Να σημειωθεί πως η θυγατρική της κινέζικης Geely έχει θέσει ως στόχο για πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που θα αντιστοιχούν στο 50% επί του συνόλου έως και το 2025, με το υπόλοιπο μισό να αφορά πωλήσεις μόνο υβριδικών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Το van της κορεάτικης εταιρείας απέσπασε διπλή διάκριση στα βραβεία του θεσμού κατακτώντας τόσο τον τίτλο ‘Van of the Year’ όσο και αυτόν του ‘Compact...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη