Mercedes GLΑ250e και CLA250e στην Ελλάδα. Δείτε τιμές, εκδόσεις

Μεγαλύτερη αυτονομία, περισσότερη ισχύ και χαμηλότερη κατανάλωση προσφέρουν οι plug-in υβριδικές Mercedes GLΑ250e και CLA250e, διαθέσιμες πλέον και στην Ελλάδα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes GLA 250e και Mercedes CLA 250e

Δύο από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Mercedes στην Ελληνική αγορά, μαζί με τις Α-Class (hatchback και sedan), είναι οι GLA 250e και CLA 250e Coupe. Και τα δυο διαθέτουν το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης με τα υπόλοιπα compact plug-in υβριδικά μοντέλα των Γερμανών και συνδυάζουν βενζινοκινητήρα 1,33 λίτρων και 160 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων. Η συνδυαστική τους απόδοση φτάνει στους 218 ίππους και τα 450 Nm ροπής.

Παρά τις υψηλές επιδόσεις η CLA 250e καταναλώνει κατά μέσο όρο 0,9-1,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει μόλις 30-22 γρ.CO2/χλμ. κατά το πρότυπο WLTP, ενώ η κατανάλωση της GLA 250e κυμαίνεται μεταξύ 1,7-1,3 λίτρων/100 χλμ. και εκλύει 38-30 γρ.CO2/χλμ.

Διαβάστε επίσης: Mercedes-AMG GT Black Series. Το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring (+video)


Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι χωρητικότητας 15,6 kWh, και ζυγίζει 129 κιλά. Εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που κυμαίνεται μεταξύ 61-69 χλμ. για την CLA 250 e Coupe, και 56-63 για την GLA 250 e -τιμές WLTP). Έτσι, το 90% των καθημερινών μετακινήσεων, ιδιαίτερα στην πόλη μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς να ενεργοποιηθεί ο βενζινοκινητήρας, με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός φορτίζει τακτικά το αυτοκίνητό του.

Τόσο η GLA 250e όσο και η CLA 250e εκτός από τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που διαθέτουν και ο οποίος είναι πολύ πιο πλούσιος από τον εξοπλισμό των συμβατικών αντίστοιχων μοντέλων, δίνουν τη δυνατότητα προσωποποίησης μέσα από την επιλογή τριών για τη GLA 250e και δύο για τη CLA 250e διαφορετικών πακέτων εξοπλισμού.

Εκδόσεις εξοπλισμού GLA 250e
Style Line: Σύστημα πολυμέσων MBUX, ζάντες αλουμινίου 17”, κάμερα οπισθοπορείας, touchpad , 2 οθόνες 7 ιντσών με λειτουργία touch screen, ράγες οροφής, ανάρτηση Comfort, φώτα LED High Performance με ενσωματωμένα LED ημέρας, ηλεκτρικό σύστημα EASY-PACK πόρτας χώρου αποσκευών, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Progressive Line (επιπλέον της γραμμής Style Line): Zάντες 18” 5 διπλών ακτινών, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός THERMOTRONIC, καθίσματα Comfort ARTICO (τεχνητό δέρμα/ ύφασμα Fleron), διακοσμητικά στοιχεία σε χρώμιο περιμετρικά, καθώς και ποδιά και μάσκα σε high-gloss χρώμιο, χρωμιωμένα στοιχεία πίσω και προφυλακτήρας με εμφανείς απολήξεις εξατμίσεων.

AMG Line (επιπλέον της γραμμής Progressive): 19” ζάντες AMG διπλών ακτινών, καθίσματα sport με ARTICO man-made leather/DINAMICA microfibre black, θερμομονωτικά σκούρα φιμέ κρύσταλλα, χαμηλωμένη ανάρτηση comfort, AMG body με διαχύτη AMG σε χρώμιο, γρίλια ψυγείου “diamond ”

Διαβάστε επίσης: Το πρώτο σεντάν της Porsche ήταν… Mercedes!

Εκδόσεις εξοπλισμού CLA 250e
Progressive Line: Ζάντες αλουμινίου18’‘, εμφανείς απολήξεις εξατμίσεων στο πίσω μέρος του προφυλακτήρα, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός Thermotronic, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, διακοσμητικά στοιχεία με εμφάνιση carbon, σύστημα πολυμέσων MBUX, δύο οθόνες 7 ιντσών με λειτουργία αφής και Touchpad (χειριστήριο αφής), κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED High Performance με ενσωματωμένα φώτα Led ημέρας, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων

AMG Line (επιπλέον της γραμμής Progressive): Ζάντες αλουμινίου 18” AMG, εξωτερικό styling AMG, σύστημα πέδησης με φρένα Sport, τιμόνι AMG, καθίσματα Sports σε Artico/Dinamica, διακοσμητικά στοιχεία εσωτερικού Dinamica.

Η τιμή της GLA250e στη χώρα μας ξεκινά από τα 45.316 ευρώ και της CLA250e από τα 47.190 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]