Με αφορμή το λανσάρισμα μιας νέας περιορισμένης έκδοσης που θα παραχθεί σε μόλις πέντε αντίτυπα, γνωρίζουμε καλύτερα την MH5 800 της Manhart που δεν αποκλείεται να είναι η ισχυρότερη BMW M5 F90 που είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή από εταιρία βελτιώσεων. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται η γερμανική εταιρία και κοιτάζοντας τα νούμερα της απόδοσης δεν έχουμε λόγο να μην την πιστέψουμε.
Διαβάστε επίσης: Η τιμή της BMW M5 των 600 ίππων στην Ελλάδα (+video)
Με την προσοχή στη λεπτομέρεια που τους διακρίνει οι άνθρωποι της Manhart έδωσαν μια γενναία δόση επιπλέον ισχύος και ροπής στον 8κύλινδρο V κινητήρα των 4,4 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το καπό της έκδοσης Competition της M5. Οι 625 ίπποι ανέβηκαν στους 823 για την νέα “Black Edition” (815 για τη… στάνταρ ΜΗ5 800), ενώ η ροπή σκαρφάλωσε στα 1050 Nm από τα 750 (1030 για την ελαφρώς πιο αδύναμη έκδοση).
Για αυτή την τονωτική ένεση αναβαθμίστηκαν τα δύο turbos, με το intercooler να προέρχεται επίσης από την Manhart, όπως και η εισαγωγή αέρα που είναι πλέον κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Οι αλλαγές προχωρούν στη νέα ECU και στο σύστημα εξαγωγής που έχει αντικατασταθεί ολόκληρο με άλλο της γερμανικής εταιρίας, ενώ αλλαγές δέχτηκε και το κιβώτιο ώστε να διαχειρίζεται σωστά την αυξημένη ροπή του κινητήρα.
Φέροντας το set up της Manhart τροποποιήσεις είχαμε και στην ανάρτηση που χρησιμοποιεί πλέον ρυθμιζόμενα σε ύψος ελατήρια της KW και οι στάνταρ τροχοί έχουν δώσει τη θέση τους στους “Concave One” των Γερμανών με διάμετρο στις 21 ίντσες και ελαστικά 265/30 και 305/25 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης – BMW M5 Competition: Ανανεωμένη και με 625 ίππους (+video)
Στο κομμάτι της αισθητικής και της αεροδυναμικής απόδοσης έχουμε επίσης αλλαγές που ταιριάζουν γάντι με την έξτρα ισχύ και μειώνουν παράλληλα το βάρος της M5. Ειδικότερα το καπό είναι νέο και ανθρακονημάτινο, όπως και το εμπρός αλλά και το πίσω σπόιλερ. Από το ίδιο υλικό είναι και ο διαχύτης στο πίσω προφυλακτήρα αλλά και οι αεροδυναμικές ποδιές με τα ανθρακονημάτινα καλύμματα των καθρεπτών και τα χρυσά γραφικά της Manhart να ολοκληρώνουν την εικόνα.
Στον τομέα της πέδησης η γερμανική εταιρία βελτιώσεων δεν προχώρησε σε αλλαγές στο… “βασικό” πακέτο της M5 με μόνη διαφοροποίηση το χρυσό χρώμα που έχουν οι στάνταρ δαγκάνες του πανίσχυρου sedan. Αναφέρει ωστόσο ότι μπορεί να γίνει αναβάθμιση και σε αυτό το σημείο εφόσον το επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος.
Ακούστε και δείτε την MH5 800 F90 της Manhart στο σύντομο video που ακολουθεί.