Novitec Ferrari 812 GTS: Τονωτική “ένεση” και ήχος για… Όσκαρ (+video)

Με μικρές βελτιώσεις στα σημεία η γερμανική Novitec αυξάνει τη ισχύ του πανίσχυρου V12 της Ferrari 812 GTS και απελευθερώνει παράλληλα τη "φωνή" του.
Novitec Ferrari 812 GTS 2021

H Ferrari 812 GTS δεν χρειάζεται καμία αισθητική βελτίωση για να σου κόψει την ανάσα αφού και έτσι όπως μας έρχεται από το Maranello, στην “στάνταρ” και άκρως εντυπωσιακή μορφή της, τα καταφέρνει μια χαρά… Η γερμανική Novitec προφανώς και το γνωρίζει αυτό, αλλά ως εταιρία βελτιώσεων δεν μπορεί να αποφύγει τον πειρασμό. Βάζει τη δική της σεμνή “υπογραφή” τόσο στην αισθητική όσο και στις επιδόσεις της 812 GTS, που αποτελεί και την πρώτη spider Ferrari με V12 μοτέρ κάτω από το εμπρός καπό έπειτα από πέντε δεκαετίες και την Daytona GTS/4.

Διαβάστε επίσης – Novitec Ferrari F8 Tributo: Οι Γερμανοί τα θέλουν όλα… πιο πολύ (+video)

Οι επεμβάσεις των Γερμανών στην απαράμιλλη αισθητική της 812 GTS είναι ευτυχώς περιορισμένες και τονίζουν τον σπορ χαρακτήρας της χωρίς να αλλοιώνουν το design. Οι αλλαγές περιορίζονται στην προσθήκη μικρών αεροδυναμικών βοηθημάτων και φιλέτων από ανθρακονήματα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος, στις νέες επίσης ανθρακονημάτινες ποδιές αλλά και τις νέες σφυρήλατες ζάντες της αμερικάνικης Vossen με καπάκι που τις κάνει να μοιάζουν μονομπούλονες, με διάσταση 21 και 22 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Αλλαγές έχουμε και στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με το νέο σετ ελατηρίων και για τους δύο άξονες να χαμηλώνει την 812 GTS κατά 35 χλστ., με τους Γερμανούς να προσφέρουν έξτρα και υδραυλικό σύστημα ανύψωσης για την αντιμετώπιση μεγαλύτερων ανωμαλιών. Το σύστημα ανυψώνει το αυτοκίνητο κατά 40 περίπου χλστ. με ταχύτητες έως και 80 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Ferrari 288 GTO. Το Group B rally car που δεν “έτρεξε” ποτέ (+video)

Ενδιαφέροντα είναι και αυτά που έκανε η Novitec στον μεγάλο ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 λίτρων. Με την τοποθέτηση ενός νέου συστήματος εξαγωγής, σπορ καταλυτών και νέας χαρτογράφησης για τον ψεκασμό, η ισχύς φτάνει πλέον στους 840 ίππους από 800 και τα 751 Nm ροπής στις 8.750 και 7.300 σ.α.λ. αντίστοιχα. Αύξηση έχουμε και για την τελική, η οποία σύμφωνα με τη Novitec ανεβαίνει στα 345 χλμ./ώρα, ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 2,8 δευτερόλεπτα.

Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το υλικό κατασκευής για την εξάτμιση έχοντας στη διάθεση τους ακόμη και Inconel (μείον 11 συνολικά κιλά έναντι της ατσάλινης), ενώ μπορούν να τοποθετήσουν και σύστημα διαχείρισης του ήχου, ώστε να απολαμβάνουν στο full τη φωνή του μεγάλου V12 με το πάτημα ενός κουμπιού.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video......
Ιδού οι πιο κοινές αιτίες που προκαλούν τροχαίο ατύχημα στο δρόμο αλλά και τι πρέπει να κάνουμε για να τις αποφύγουμε και να παραμείνουμε ασφαλείς....
Μία Ferrari F40 που αποτελεί όνειρο, όχι για μεγάλους, αλλά για μικρούς λάτρεις της αυτοκίνησης! Τελική ταχύτητα... 55 χλμ./ώρα!...
O ηλεκτρικός "βασιλιάς" του Nurburgring, το Xiaomi SU7 Ultra εντοπίστηκε στα κεντρικά της Ferrari στο Μαρανέλο! Τι συμβαίνει;...
Με διακριτικές κυρίως επεμβάσεις η AC Schnitzer δίνει στη νέα BMW X3 περισσότερο δυναμισμό στο κομψό της αμάξωμα χωρίς να αλλοιώσει την αισθητική της....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα