Οι χώρες που αντιδρούν στην κατάργηση θερμικών κινητήρων το 2035

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα καταθέσει πρόταση για κατάργηση θερμικών κινητήρων το 2035. Τεράστιες δαπάνες και αύξηση ανεργίας οι λόγοι που φέρνουν αντιδράσεις!

Φαίνεται ότι η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την οριστική κατάργηση θερμικών κινητήρων από το 2035 (διαβάστε εδώ αναλυτικά) έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις. Αυτή τη φορά, η επικριτική στάση δεν έρχεται από αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ισχυρίζονται πως η απότομη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα.

Κώστας Στεφανής: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για την ηλεκτροκίνηση (+video) 

Η Γαλλία και η Γερμανία είναι δύο χώρες που έχουν εκφράσει ήδη τους προβληματισμούς τους σχετικά με το έγγραφο που θα καταθέσει άμεσα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Υποστηρίζουν μία πιο ήπια μετάβαση χωρίς να ασκηθεί τόσο μεγάλη πίεση προκειμένου να μην δημιουργηθούν οικονομικά προβλήματα.

Ξεκινώντας από τη Γαλλική κυβέρνηση, η άποψη που επικρατεί είναι να γίνει πιο σταδιακά η μείωση των ρύπων. Δηλαδή είναι εν μέρει σύμφωνη στο πρώτο σκέλος της πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, δηλώνοντας ότι η μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 55% μέχρι το 2030 (αντί για 65% που αναφέρει η επιτροπή) είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. Δεν είναι σύμφωνη όμως με την οριστική κατάργηση θερμικών κινητήρων μέχρι το 2035 αναφέροντας πως θα πρέπει να μείνουν στη “ζωή” για περισσότερο τα Plug-in υβριδικά μοντέλα. Η συζήτηση των Γάλλων πραγματοποιήθηκε υπό τον πρωθυπουργό Macron και συμμετείχαν ανώτατα στελέχη εταιρειών όπως η Stellantis, η Renault και η Valeo.

Καλιφόρνια: Γιατί 1 στους 5 εγκαταλείπει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Οι Γάλλοι εκτιμούν ότι η απότομη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απαιτεί σοβαρές επενδύσεις ύψους 17,5 δισεκατομμυρίων ευρώ από τη χώρα. Αυτό είναι το ποσό που θα πρέπει να δαπανηθεί σε βάθος 10ετίας προκειμένου να αναπτυχθούν σταθμοί φόρτισης, σταθμοί υδρογόνου και συναφών υπηρεσιών. Επιπλέον, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η γαλλική κυβέρνηση υπολογίζει σε απώλεια περίπου 100.000 θέσεων εργασία, αν καταργηθούν απότομα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Παρόμοιο κλίμα επικράτησε και στη Γερμανία, με τον Υπουργό Μεταφορών Αντρέας Σέιερ να προειδοποιεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι θέτει υπερβολικά αυστηρούς στόχους. “Όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων γνωρίζουν ότι έρχονται αυστηρότερες προδιαγραφές, αλλά θα πρέπει να είναι τεχνικά εφικτές”, δήλωσε στο γερμανικό πρακτορείο Τύπου DPA.

Πηγή: autonews.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακόμα 748 δικαιούχοι είδαν το ποσό από το "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3" στους λογαριασμούς τους! Δείτε αναλυτικά τα ποσά......
Είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μάρκα στην Ευρώπη! Δείτε την εταιρεία που πουλάει περισσότερο από την Toyota το 2025......
Διψήφια ήταν η αύξηση στις πωλήσεις αυτού του κατασκευαστή στην Ευρώπη και στο 9μηνο της χρονιάς, που ισχυροποιούν την 3η θέση που κατέχει μεταξύ των...
Παρά τις έντονες προκλήσεις, η ζήτηση για τα μοντέλα του ομίλου παραμένει ισχυρή! Εντυπωσιακή ανάπτυξη στην αγορά των ηλεκτρικών......
Σε αρκετά καινούρια αυτοκίνητα, θα παρατηρήσετε πορτοκαλί καλώδια κάτω από το καπό. Δείτε για ποιον λόγο έχουν αυτό το χρώμα......
H CHANGAN έκανε και επισήμως την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας επί ελληνικού εδάφους τα Deepal S05 και S07, με το δεύτερο να έχει...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα