Παρουσιάζοντας την νέα της στρατηγική “NEXT LEVEL-SKODA STRATEGY 2030”, η τσέχικη εταιρεία γνωστοποίησε στο κοινό τους μελλοντικούς της σχεδιασμούς, σε ένα άκρως εξηλεκτρισμένο περιβάλλον. Ασφαλώς αυτή η μετάβαση συνοδεύεται και από ένα νέα σήμα που θα στολίζει στο μέλλον όλα της τα μοντέλα.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 PS DSG7 4×4
Στόχος των Τσέχων είναι μέχρι το 2026 να έχουν παρουσιαστεί τρία νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερα. Ασφαλώς, για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο θα γίνει μία επιπλέον επένδυση ύψους 5,6 δισεκατομμυρίων ευρώ σε βάθος πενταετίας. Επιπλέον, 700 εκατ. ευρώ θα επενδυθούν στην ψηφιοποίηση.
Η παρουσίαση της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας έγινε μέσω του Skoda Vision 7S, ενός επταθέσιου SUV, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και η αυτονομία του ξεπερνά τα 600 χλμ. Η συγκεκριμένη σχεδιαστική φιλοσοφία θα κυκλοφορήσει σταδιακά από το επόμενο έτος και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Χαρακτηρίζεται από καθαρές και λιτές γραμμές, οι οποίες τονίζουν την απλότητα, ενώ βασικό χαρακτηριστικό είναι η καινούργια μάσκα, την οποία η εταιρεία ονομάζει Tech-Deck Face.
Όπως βλέπετε, νέο είναι και το λογότυπο της μάρκα, το οποίο πλέον δεν χρησιμοποιεί τρισδιάστατα γραφικά. Το λεκτικό σήμα της ŠKODA θα εμφανίζεται πλέον πολύ περισσότερο από το κλασικό σήμα της εταιρείας στις επικοινωνίες του τμήματος μάρκετινγκ. Το νέο στιλ γραφής του ονόματος χρησιμοποιεί διαφορετική γραμματοσειρά, με βάση τη συμμετρία και έναν συνδυασμό στρογγυλεμένων γραμμών με περιγράμματα. Το πιο δύσκολο έργο ήταν η ενσωμάτωση του συμβόλου πάνω από το «S», το οποίο αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό μέρος της τσέχικης κληρονομιάς της ŠKODA. Το λεγόμενο háček είναι πλέον ενσωματωμένο πάνω στο πρώτο γράμμα.
“Σήμερα είναι μία πολύ ιδιαίτερη ημέρα στην ιστορία της ŠKODA AUTO. Αποκαλύπτουμε τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου λογότυπου και της νέας της εταιρικής ταυτότητας. Mε το πρωτότυπο VISION 7S, δίνουμε μία συγκεκριμένη πρώτη εικόνα από ένα εντελώς νέο μοντέλο της ŠKODA το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας των αυτοκινήτων μας και της πελατειακής μας βάσης”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της ŠKODA AUTO, Klaus Zellmer.