Οδηγούμε το νέο Citroen C5 Aircross (+video)

Η νέα ναυαρχίδα της Citroën, βασικός μοχλός για τη διεθνή ανάπτυξη της μάρκας

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

«Άργησε», αλλά εντυπωσίασε η Citroen με το πρώτο της compact SUV. Το C5 Aircross συνδέει το ευφάνταστο παρελθόν της μάρκας, με τις απαιτήσεις του σήμερα με χαρακτηριστική ευκολία…

Φωτογραφίες: Reporter Images, Θ.Κ.Ε.

Γιατί τώρα;
Μία καλή ερώτηση που κάναμε στον κο Δημήτρη Καββούρη, Chief Operating Officer της Citroen, κατά την διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του νέου Citroen C5 Aircross, στον αυτοκινητιστικό Τύπο της χώρας μας, ήταν «γιατί η Citroen άργησε τόσο για να κατασκευάσει ένα SUV, σε μία κατηγορία, που τα τελευταία χρόνια γίνεται πραγματικός «πόλεμος» υπερπροσφοράς μοντέλων»; Η απάντηση που πήραμε, είχε να κάνει με την πολιτική της Citroen και την επιλογή της να αφουγκραστεί τις επιθυμίες, τις επιλογές, τις ιδιοτροπίες αν θέλετε των απανταχού υποψήφιων αγοραστών της κατηγορίας των compact SUV, έτσι ώστε να ετοιμάσει και να παραδώσει στην αγορά ένα αυτοκίνητο, που με το καλημέρα, θα ταράξει τα ήδη αφρισμένα νερά του ανταγωνισμού. Είναι προφανές δε, ότι μετά από μία μικρή «συμβίωση» μαζί του, το C5 Aircross σου δείχνει άμεσα ότι είναι ένα πραγματικό Citroen και όχι ένα προϊόν συνεργασίας, όπως ήταν η προ δεκαετίας προσπάθεια με το C-Crosser


Η προσέγγιση
Η τοποθέτηση της μάρκας ότι το νέο C5 Aircross είναι η νέα ναυαρχίδα της Citroen, προφανέστατα και δεν είναι τυχαία… Πολύ δύσκολα, έως ακατόρθωτα στις ημέρες μας «δίνεις τίτλους» μόνον χάριν εντυπωσιασμού, ή δίκην ανεξέλεγκτα υπέρμετρου εγωισμού… Η Citroen, μίλησε για «ναυαρχίδα» αφού πριν το δημοσιοποιήσει, φρόντισε να δώσει στο μοντέλο τέτοια χαρακτηριστικά, που δύσκολα θα μπορέσεις να εφεσιβάλλεις την επιλογή της αναφοράς της. Ναι, το σχήμα είναι συμβατό με τις πρόσφατες μοντέρνες σχεδιαστικές επιλογές της Citroen, ναι υπάρχει εύκολα εντοπίσημη μία τεχνολογική σύγχρονη προσέγγιση, ναι υπάρχει εργονομική διάταξη και ναι, υπάρχει η δυνατότητα για πρωτότυπες δυνατότητες εξατομίκευσης, χάρη στους 30 χρωματικούς συνδυασμούς που προσφέρει το νέο SUV Citroën C5 Aircross. Αυτά είναι που θα έδιναν τον τίτλο «ναυαρχίδα» σε ένα μοντέλο; Όχι βέβαια. Υπάρχουν μερικά δυνατά σημεία που καθιστούν το νέο C5 Aircross ένα σύγχρονο κορυφαίο αυτοκίνητο. Ας τα δούμε.

Σημειολογία
Το νέο SUV Citroën C5 Aircross, ως πρεσβευτής του προγράμματος Citroën Advanced Comfort, ξεχωρίζει μέσω της προσέγγισης του εσωτερικού του χώρου. Βασικό ρόλο παίζει η τυπική άνεση των αυτοκινήτων της μάρκας με δύο σημαντικές καινοτομίες: την ανάρτηση της Citroën με Progressive Hydraulic Cushions (παρουσιάστηκε, δοκιμάστηκε και έδειξε τις δυνατότητές της σε αγώνες ράλι cross-country) και τα αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, που έχουν την απαράμιλλη ικανότητα να φιλτράρουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να προσφέρουν μεγάλη άνεση στην οδήγηση, δημιουργώντας μια ευχάριστη εμπειρία μετακίνησης για όλους τους επιβάτες. Το C5 Aircross προσφέρει ενδιαφέρουσες -για την κατηγορία του- δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού, χάρη στην υψηλή τεχνογνωσία της Citroën στον κόσμο των MPV, με τρία ανεξάρτητα, συρόμενα εμπρός-πίσω, με ρυθμιζόμενη πλάτη και πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα και κορυφαίο χώρο αποσκευών 580 έως 720 λίτρων έως την εταζέρα με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων στη θέση τους, και μέχρι 1.630 λίτρα έως την οροφή με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη.

Είναι δε εξοπλισμένο με 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της πορείας υποβοήθησης αυτοκινητόδρομου (Highway Driver Assist), ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου δύο, και του ελέγχου πρόσφυσης με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Grip Control με Hill Assist Descent), για τις εκτός ασφάλτου αναζητήσεις. Διαθέτει επίσης έξι τεχνολογίες συνδεσιμότητας, μεταξύ των οποίων και η ασύρματη φόρτιση κινητού (wireless smartphone charging). Στα του αμαξώματος, με μήκος 4,50 μ. είναι σχεδιαστικά μυώδες, με λεπτομέρειες υψηλής ακρίβειας χάρη στα ρευστά του σχήματα που φέρουν ισχυρές σχεδιαστικές πινελιές (όπως τα χαμηλά τοποθετημένα Airbump στις πόρτες), οι μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 720 mm, η απόσταση από το έδαφος των 230 mm, οι χαρακτηριστικές μπάρες οροφής και οι ακριβείς καμπύλες, εγγυώνται μιας απολαυστική οδηγική αίσθηση. Παράλληλα, η καμπίνα δίνει μια αίσθηση ασφάλειας και ευρυχωρίας, με εμφατικά οριζόντιο ταμπλό και καθίσματα που αγκαλιάζουν τους επιβάτες, ύψος που δίνει την αίσθηση κυριαρχίας στο δρόμο, καθώς και μεγάλη κεντρική κονσόλα και «ζεστά» υλικά.

Μηχανικά
Το νέο Citroën C5 Aircross κινείται από τους γνωστούς οικονομικούς και υψηλής απόδοσης βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, ισχύος 130 έως 180 ίππων και εφοδιάζεται επίσης με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8. Συγκεκριμένα, είναι διαθέσιμο με δύο βενζινοκινητήρες PureTech 130 S & S 6-sp manual και PureTech 180 S & S EAT8, και τρεις diesel, τους BlueHDi 130 6-sp manual, BlueHDi 130 S & S EAT8 και BlueHDi 180 S & S EAT8.

Τιμές
Οι τιμές για το νέο Citroën C5 Aircross ξεκινούν από 22.500 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 PureTech 130 S&S, και από 25.000 ευρώ για την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5 BlueHDi 130 S&S.

Είπαν γι’ αυτό:
«Είμαι πολύ υπερήφανη για το νέο C5 Aircross SUV, το οποίο παράγεται στο γαλλικό εργοστάσιο της Rennes και πρόκειται να διατεθεί σε 92 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ένα SUV επόμενης γενιάς που συμπληρώνει την πρόσφατα ανανεωμένη γκάμα της Citroën και αντιμετωπίζει την ζωτικής σημασίας κατηγορία των SUV με όλα τα στοιχεία της ταυτότητας της μάρκας: σχεδίαση, άνεση, modularity. Το νέο SUV Citroën C5 Aircross είναι η νέα ναυαρχίδα της Citroën και βασικός μοχλός για τη διεθνή ανάπτυξη της μάρκας.»
Linda Jackson, Citroën CEO

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]