Αφεντικό Stellantis: “Πολιτική επιλογή η ηλεκτροκίνηση και όχι της αυτοκινητοβιομηχανίας”

Δηλώσεις... γροθιά στο στομάχι σχετικά με την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Επιλογή των πολιτικών λέει και όχι της αυτοκινητοβιομηχανίας... Μεγάλο το κοινωνικό και οικονομικό ρίσκο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Tavares Stellantis

Δηλώσεις που θα συζητηθούν έκανε ο CEO του κολοσσού Stellantis “PSA-FCA” Carlos Tavares, σχετικά με την μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης και τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την απότομη κατάργηση των κινητήρων με μοτέρ εσωτερικής καύσης.

«Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι η ηλεκτροκίνηση και το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι πολιτική απόφαση και όχι της αυτοκινητοβιομηχανίας». Τα λόγια αυτά μεταξύ άλλων είπε κατά την διάρκεια ομιλίας του σε τέσσερις μεγάλες ευρωπαϊκές εφημερίδες: Les Échos, Handelsblatt, Corriere della Sera και El Mundo.

«Δεδομένου του τρέχοντος ευρωπαϊκού ενεργειακού μείγματος, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο χρειάζεται να διανύσει 50.000 με 80.000 χιλιόμετρα για να αντισταθμίσει το αποτύπωμα άνθρακα από την κατασκευή της μπαταρίας και να αρχίσει να “φτάνει” ένα ελαφρύ υβριδικό όχημα, το οποίο κοστίζει το μισό από ένα EV», τόνισε ο CEΟ της Stellantis.


Ο Carlos Tavares εξέφρασε και την δυσαρέσκειά του που η Ευρώπη δεν θέλει να περάσει από τη μετάβαση των υβριδικών οχημάτων. Δήλωσε μάλιστα πως αυτά είναι πιο φθηνά για την αυτοκινητοβιομηχανία από τα ηλεκτρικά, τα οποία είναι πιο ακριβά στην παραγωγή και ουσιαστικά αποκλείουν αρκετά ευρωπαϊκά νοικοκυριά από την αγορά τους. Ο ίδιος λέει μάλιστα πως οι μεσαίες τάξεις δεν θα μπορούν πλέον να αγοράσουν νέο όχημα! Κάτι που θα έχει κοινωνικό κόστος.

Η κοινωνική ζημιά θα επηρεάσει, σύμφωνα με τον ίδιο, τόσο τους εργαζόμενους, όσο και τους αγοραστές/πολίτες. «Είναι επομένως πολύ νωρίς για να πούμε εάν η ευρωπαϊκή προσέγγιση είναι λογική» απαντά.

«Συνολικά, θα πρέπει να συμφωνήσουμε στο εξής. Είναι καλύτερο να κυκλοφορούμε με θερμικά υβριδικά αυτοκίνητα, ώστε να παραμείνουν προσιτά και να αποφέρουν άμεσο όφελος από άνθρακα ή χρειαζόμαστε 100% ηλεκτρικά οχήματα που οι μεσαίες τάξεις δεν θα μπορούν να αντέξουν οικονομικά ή να συνεχίσουμε να ζητάμε από τα κράτη να συνεχίσουν να διευρύνουν το έλλειμμα του προϋπολογισμού για να τα επιδοτούν; Είναι μια κοινωνική συζήτηση που θα ονειρευόμουν να κάνω, αλλά, προς το παρόν, δεν τη βλέπω».

Ο Tavares κάνει μάλιστα δυσοίωνες προβλέψεις λέγοντας πως «θα δούμε σε λίγα χρόνια τους κατασκευαστές που θα έχουν επιβιώσει και τους άλλους που δεν θα τα καταφέρουν… Χωρίς σταδιακή μετάβαση, οι κοινωνικές συνέπειες θα είναι μεγάλες. Αλλά δεν είμαστε μόνοι. Έχουμε ένα ολόκληρο οικοσύστημα γύρω από την παραγωγή αυτοκινήτων. Θα πρέπει να κινηθούν τόσο γρήγορα όσο εμείς. Πρόσθεσε πως η απαγόρευση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035 στην Ευρώπη σημαίνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να αρχίσουν γρήγορα να «μεταμορφώνουν» τα εργοστάσια και τις αλυσίδες εφοδιασμού τους. “Είναι η βαρβαρότητα της αλλαγής που δημιουργεί κοινωνικό κίνδυνο” τόνισε.

Η γνώμη μου είναι πως πίσω από τα λόγια του Carlos Tavares, αντικειμενικά, κρύβονται αλήθειες. Είναι γροθιά στο στομάχι των πολιτικών που φαίνεται να νομοθετούν χωρίς να τους νοιάζουν οι παράπλευρες απώλειες κοινωνικές αλλά και οικονομικές, ενός τεράστιου κλάδου για την Ευρώπη, όπως η αυτοκινητοβιομηχανία. Από την άλλη, θεωρώ πως προσπαθεί να προετοιμάσει εργαζόμενους, συνδικάτα κλπ. για το δυσοίωνο μέλλον που έρχεται στον κλάδο τους. Στέλνει ένα μήνυμα στους εργαζόμενους και τους λέει ουσιαστικά πως θα πρέπει να γίνουν θυσίες για να είναι ο Stellantis στις εταιρείες που θα επιβιώσουν και υπερτονίζει πως αυτή δεν είναι δική του απόφαση αλλά… των πολιτικών!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]