Στην ανανέωση του Nissan Juke προχώρησε η ιαπωνική εταιρεία, δίνοντας έμφαση κυρίως στο εσωτερικό και στην τεχνολογική αναβάθμιση. Όπως και οι προγενέστερες εκδόσεις του, θα συνεχίσει να παράγεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, όπου
έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια μονάδες από την κυκλοφορία
του πρώτου το 2010.
Δείτε επίσης: Το C-SUV με 0% επιτόκιο και 5 χρόνια εγγύηση – Διαθέσιμο και με diesel κινητήρα
Ξεκινάμε από το αμάξωμα, εκεί όπου δεν υπάρχουν αλλαγές πέρα από την επαναφορά του κίτρινου χρώματος, όπως συνέβαινε στην πρώτη γενιά του μοντέλου. Ωστόσο, σημαντικές διαφοροποιήσεις υπάρχουν στην καμπίνα. Οι σημαντικότερες από αυτές είναι η ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων. Από την έκδοση Acenta και πάνω είναι το μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες. Ίδιου μεγέθους είναι και η οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay.
Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα.
Αναβαθμίσεις υπάρχουν και στον τομέα της άνεσης, με το Juke να εξοπλίζεται πλέον με μεγαλύτερο ντουλαπάκι συνοδηγού που φτάνει στα 7,8 λτ. Το υποβραχιόνιο έχει
επανασχεδιαστεί για να παρέχει καλύτερη στήριξη, σηκώνεται για να δώσει πρόσβαση σε ένα κεντρικό αποθηκευτικό χώρο, όπως στο προηγούμενο Juke, αλλά το καπάκι διαθέτει πλέον ένα κλιπ που μπορεί να χωρέσει τρεις πιστωτικές κάρτες.
Η νέα N-Sport έκδοση
Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και την διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-
Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Juke, τόσο στις εξωτερικές
όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες. Σε αυτή την έκδοση, το νέο κίτρινο συνδυάζεται με σκουρόχρωμες λεπτομέρειες σε οροφή, καθρέφτες, τροχούς, μάσκα και κολόνες Α και Β.
Με δύο κινητήρες
Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η εξηλεκτρισμένη επιλογή είναι το Juke Hybrid που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 94 ίππους και 148 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας παράγει 49 ίππους και 205 Nm ροπής, και υποστηρίζεται από εκκινητή/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα επιλογή βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον μικτό κύκλο. Η δεύτερη επιλογή είναι ένας τρικύλινδρος κινητήρα βενζίνης DIG-T χωρητικότητας 1,0 λτ. Παράγει 117 ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Είναι διαθέσιμη με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Το ανανεωμένο Juke παράγεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, όπου έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια μονάδες από την κυκλοφορία του πρώτου το 2010. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην δεύτερη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, μαζί με το Qashqai.