Έχουν περάσει περισσότερα από δύο χρόνια από την επίσημη παρουσίαση της κορυφαίας BMW M8 Competition και τώρα έφτασε η ώρα της ήπιας αναβάθμισης. Πάμε να δούμε σε ποιους τομείς υπάρχουν αλλαγές.
Διαβάστε επίσης: Πόσο χρόνο… χάνει η BMW M8 Competition από 4WD σε πισωκίνητη;
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, τόσο το coupe αμάξωμα, όσο και τα Cabrio/Gran Coupe φέρουν μία νέα, πλουσιότερη παλέτα εξωτερικών χρωμάτων. Πρόκειται για οκτώ νέα χρώματα, τέσσερα εκ των οποίων χαρακτηρίζονται από το υψηλής ποιότητας φινίρισμα Frozen. Αξιοσημείωτη αλλαγή είναι και τα νέα σχέδια των ζαντών αλουμινίου M μεγέθους 20 ιντσών. Μιας και αναφερθήκαμε στις ζάντες, αξίζει να αναφέρουμε ότι στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και ένα προαιρετικό σύστημα κεραμικών φρένων M Carbon.
Πάμε στο εσωτερικό, όπου η σημαντικότερη αλλαγή είναι το BMW Live Cockpit Professional, το οποίο πλέον φέρει μία μεγαλύτερη οθόνη αφής μεγέθους 12,3 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Υπενθυμίζουμε ότι η προηγούμενη BMW M8 Competition εξοπλιζόταν με οθόνη 10,25 ιντσών. Άλλη μία αλλαγή συνδέεται με τις επενδύσεις, όπου υπάρχει πλέον δέρμα Merino/Alcantara στη νέα απόχρωση Black/Sakhir Orange.
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχει κάποια αναβάθμιση, με τις τρεις εκδόσεις να εξοπλίζονται με τον γνωστό M TwinPower Turbo κινητήρα. Πρόκειται για ένα υπετροφοδοτούμενο V8 μοτέρ χωρητικότητας 4,4 λτ. Αποδίδει 625 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στο δρόμο μέσω ενός 8-τάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic και του συστήματος τετρακίνησης M xDrive. Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, με την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε μόλις 3,2 δλ. (BMW M8 Competition Coupé και BMW M8 Competition Gran Coupé) ή 3,3 δλ. (BMW M8 Competition Cabrio).