Δοκιμάζουμε το 1500άρι Mazda2

Το Mazda2 που πωλείται στην χώρα μας είναι made in Japan και εμείς το δοκιμάζουμε με τον 1500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα και το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Mazda2

Το Mazda2 είναι το entry level (εισαγωγικό) μοντέλο της Mazda και από όταν έκανε και το facelift είναι και made In Japan. Βασικό χαρακτηριστικό όλων των Mazda2 που έρχονται στην ελληνική αγορά, τα οποία στην προηγούμενη έκδοση (IPM4) ήταν Made In Mexico. Φυσικά, η αλλαγή του δεν είναι μόνο ο τόπος κατασκευής του αυτοκινήτου, αλλά και το γεγονός πως έχει να επιδείξει αρκετές ακόμη, μικρές αλλαγές και μάλιστα ουσίας και όχι εμφάνισης. Πάμε λοιπόν να τo δούμε στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και πως αυτός συνδυάζεται με τον 1500άρι, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 90 ίππων.

Τυπικό δείγμα γραφής Mazda
Όπως προανέφερα οι αλλαγές του Mazda2 δεν έχουν να κάνουν τόσο με την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Το μικρό ιαπωνικό μοντέλο συνδυάζει αρμονικά στο αμάξωμά του ακμές και καμπύλες, συνθέτοντας ένα όμορφο, μοντέρνο και δυναμικό σύνολο, που πρέπει να πω πως είναι και διαχρονικό, καθώς ακόμη και σήμερα μοιάζει σύγχρονο. Η σχεδιαστική γλώσσα Kodo, που πριν λίγο καιρό είχε την 10η επέτειό της, μιλάει και σε αυτό το μοντέλο της Mazda και λέει ξεκάθαρα όσα έχει να πει, χωρίς υπαινιγμούς και… αποστροφές. Εμπρός η μάσκα και τα κύρια φωτιστικά σώματα έχουν τον πρώτο λόγο σχεδιαστικά, ενώ ο προφυλακτήρας με τους διακριτικούς προβολείς και τις δόσεις χρωμίου παραπέμπει στο μεγαλύτερο Mazda3. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του είναι στα 4.070 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.695 και 1.515 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του αυτό είναι στα 2.570 χλστ.

Καμπίνα χωρίς ατέλειες και με προσεγμένη εργονομία
Ούτε στο εσωτερικό συναντάμε εμφανισιακές αλλαγές που με την σειρά τους να οδηγούν σε εργονομικές ή πρακτικές διαφοροποιήσεις. Στο εσωτερικό του Mazda2 η σχεδίαση δίνει προτεραιότητα στην πρακτικότητα και την εργονομία. Μοναδική… παραφωνία η τοποθέτηση του περιστροφικού διακόπτη για την ένταση του ηχοσυστήματος, στην κονσόλα ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα (αλλά ο οδηγός έχει και το σχετικό χειριστήριο στο τιμόνι). Οι στρογγυλοί αεραγωγοί (πλην ενός στο κέντρο του ταμπλό που είναι οριζόντιος με γρίλια) δένουν όμορφα με τις γραμμές του ταμπλό, όπως και η οθόνη που μοιάζει να αναδύεται από το άνω μέρος του. Τα υλικά είναι ποιοτικά, ενώ η συναρμολόγησή τους σε πείθει για την αντοχή τους στον χρόνο και το φινίρισμά τους είναι προσεγμένο. Θήκες υπάρχουν για μικροαντικείμενα σε αρκετά σημεία στην καμπίνα, ενώ οι χώροι είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας. Πίσω δύο ενήλικες μεσαίου αναστήματος θα βολευτούν, ενώ το πορτμπαγκάζ είναι στα 280 λίτρα και φτάνει τα 950 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Μικρό στο μάτι, μεγάλο στον δρόμο
Οδηγώντας το ανανεωμένο Mazda2 πραγματικά αναρωτιέσαι αν βρίσκεσαι σε μικρό αυτοκίνητο. Εξαιρετικά στιβαρό και ήσυχο σε κάνει από τα πρώτα χιλιόμετρα να αντιληφθείς πως πρόκειται για μια ποιοτική και προσεγμένη κατασκευή, η οποία χτυπά κορυφή στην συγκεκριμένη κατηγορία. Η ποιότητα κύλισης είναι και αυτή στην κορυφή της κατηγορίας. Οι Ιάπωνες έχουν φτιάξει μια εξαιρετική συνταγή και για το Mazda2. Έχει κοφτερές αντιδράσεις στις εντολές που δέχεται από το σύστημα διεύθυνσης και η απόσβεση της ανάρτησης ικανοποιεί πλήρως, χωρίς να είναι μαλακή και ενδοτική. Το πλαίσιο φυσικά και είναι η απόλυτη βάση για όλα τα παραπάνω και σου δίνει την εντύπωση πως θα μπορούσε να αντέξει και τα διπλά άλογα, χωρίς υπερβολή. Από την άλλη, σε ταχύτητα αυτοκινητοδρόμου το ιαπωνικό μοντέλο πατάει με σιγουριά, ενώ ικανοποιεί με την ηχομόνωσή του και με την σταθερότητά του. Τα φρένα είναι δυνατά και επαρκή. Θα ήθελα καλύτερη περιμετρική ορατότητα, καθώς αυτή πλήττεται ως ένα βαθμό από τις μικρές γυάλινες επιφάνειες στο πλάι και πίσω.

90 άλογα και χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο
Κάτω από το καπό του Mazda2 φωλιάζει ο SKYACTIV G 1.5 λτ. ατμοσφαιρικός κινητήρας ο οποίος αποδίδει 90 ίππους 6.000 σ.α.λ. και 151 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. και συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Εδώ είναι που έχουμε σημαντικές αλλαγές και μάλιστα ουσίας. Υπάρχει περεταίρω βελτίωση στη σχέση συμπίεσης από 13,0:1 σε 15,0:1, ενώ η εξάτμιση από 4-1 πλέον βγαίνει σε 4-2-1 και έχει επιτευχθεί βελτίωση στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CO2. Ένας άλλος λόγος για τη μείωση των τιμών CO2 είναι η αλλαγή του συστήματος EGR (exhaust gas recirculation- ανακύκλωση αερίου εξάτμισης). Φυσικά ιδιαίτερης αναφοράς χρίζει το mild hybrid σύστημα i-Eloop. Αυτό συνδυάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικό κύκλωμα 24V (γεννήτρια/μίζα που τροφοδοτούνται από μπαταρία 0,012 kWh). Αυτό  , η οποία μπορεί να φορτιστεί με ηλεκτρική ενέργεια σε 10 δλ. και στον ίδιο χρόνο μπορεί να την αποδώσει πλήρως.

Με το i-Eloop να αποθηκεύει την παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια από την χρήση του συστήματος πέδησης, τροφοδοτούνται με ενέργεια τα ηλεκτρικά μέρη του αυτοκινήτου. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, οι μετρήσεις «είπαν» 5,5 λτ./100 χλμ., νούμερο που θυμίζει… υβριδικό μοντέλο.

Οι τιμές CO2 μειώθηκαν τόσο που στην έκδοσή μας είναι στα 107 γρ./χλμ. Όπερ σημαίνει πως κυκλοφορεί χωρίς πρόβλημα στον δακτύλιο.  Συνδυασμός που προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα. Η επίσημη κατανάλωση είναι στα 4,6 λίτρα/100 χλμ. η οποία πάντως κατά την διάρκεια της δοκιμής μας ήταν στα 6,0 λίτρα./100 χλμ.

Το Mazda2 παραμένει ακόμη και σήμερα μία εξαιρετική επιλογή, καθώς προσφέρει σύγχρονο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, σπουδαία οδική συμπεριφορά και διαχρονική εμφάνιση. Όσον αφορά στην τιμή του, αυτή ξεκινά από τα 14.862 ευρώ, ενώ η εξοπλιστική έκδοση Homura που είναι και αυτή της δοκιμής μας είναι στα 18.144 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr