Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Volvo EX40

Η Volvo παίζει πλέον σε άλλο επίπεδο, καθώς η γκάμα της έχει να επιδείξει μερικά από τα πλέον ολοκληρωμένα αμιγώς ηλεκτρικά SUVs. Μία κατηγορία αυτοκινήτων που την κατέχει πολύ καλά και που διαθέτει και την τεχνογνωσία να την φέρει στα μέτρα της ηλεκτροκίνησης χωρίς θυσίες. Το Volvo EX40 είναι η επιτομή των όσων γράφων πιο πάνω και σίγουρα η απόδειξη πως τα καταφέρνει άψογα, καθώς μιλάμε για ένα μοντέλο το οποίο ενστερνίστηκε την ηλεκτρική τεχνολογία με απόλυτη επιτυχία.

Εμείς εδώ δοκιμάζουμε την πισωκίνητη έκδοση 252 ίππων των 82 kWh. Εξακολουθεί να διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW που επιτρέπει ένα πλήρες γέμισμα της μεγάλης μπαταρίας σε αντίστοιχης ισχύος wallbox σε περίπου 8 ώρες, ενώ μπορεί να δεχθεί ισχυρότερη ταχυφόρτιση (200 kW) και για να φορτίσει από 10% έως το 80% χρειάζεται κάτι λιγότερο από μισή ώρα. Φυσικά οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, καθώς η ακαριαία απόδοση του μοτέρ φέρνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4 δλ., με τον ηλεκτρονικό κόφτη τελικής ταχύτητας να είναι στα 180 χλμ./ώρα.

Η Volvo ανακοινώνει μέση κατανάλωση 16,7 kWh/100 χλμ. και αυτονομία που φτάνει τα 572 χλμ. Τιμές που μπορώ να επιβεβαιώσω πως και στην πράξη ισχύουν. Και αυτό δεν είναι κάτι που θα δεις συχνά γραμμένο εδώ στο “traction.gr”.

Οδηγικά το EX40 εστιάζει στην άνεση των επιβατών. Και αυτό δεν αφορά μόνο τη συμπεριφορά της ανάρτησης αλλά και της ηχομόνωσης. Στο στοιχείο του είναι στον αυτοκινητόδρομο, ενώ εντός πόλης είναι αρκούντως ευέλικτο, για το μέγεθός του.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η ψηφιοποίηση καθώς υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και σύστημα πολυμέσων με κάθετη οθόνη αφής 9 ιντσών. Τα υλικά είναι επιλεγμένα από το πάνω ράφι, ενώ η συναρμολόγηση πείθει για την ανθεκτικότητα στον χρόνο. Οι χώροι είναι σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες μικροαντικειμένων. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 452 λίτρα. Μάλιστα διαθέτει και εμπρός χώρο αποσκευών (λέγε με frunk) 31 λίτρων για την αποθήκευση του κιτ επισκευής ελαστικού και ακόμη μιας τσάντας πλάτης πχ.

Το Volvo EX40 στην έκδοση της δοκιμής μας ξεκινά από τα 54.374 ευρώ, ενώ επωφελείται από την κρατική επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού οχήματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3” των 9.000 ευρώ και των επιπλέον 2.000 ευρώ αν διατίθεται αυτοκίνητο προς απόσυρση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμάζουμε το μικρομεσαίο μοντέλο της Skoda, στην έκδοση με το 1000άρι μοτέρ τούρμπο των 116 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη....
Δοκιμάζουμε το best seller της Volkswagen στην κορυφαία του έκδοση 1.5 TSI R-Line με 150 ίππους. Πάμε να δούμε πως είναι στην πράξη, πόσο κοστίζει...
Η Volvo προκαλεί... ηλεκτροπληξία στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, με μια προσφορά που δύσκολα περνά απαρατήρητη, καθώς φτάνει στα 10.000 ευρώ!...
Σε ένα σημαντικό παραγωγικό ορόσημο έφτασε η Volvo με την εταιρεία να γιορτάζει παράλληλα και την εμπορική επιτυχία της πλατφόρμας SPA....
Η Volvo Saracakis προσκαλεί το κοινό να γνωρίσει την γκάμα της Volvo, σε ένα Test Drive Event που θα κρατήσει έως και την 1η Νοεμβρίου...
Η νέα ζώνη που εξέλιξε η σουηδική εταιρεία είναι σύμφωνα με το TIME μια από τις Καλύτερες Εφευρέσεις του 2025 και σύντομα μπαίνει στην παραγωγή....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

BYD ATTO 2

Κάτω από 25.000 ευρώ το προσιτό SUV της BYD – Συνολικό όφελος έως 6.500 ευρώ

MG3 Hybrid+

To υβριδικό με 195 ίππους που “καίει” 4,4 λτ./100 χλμ. – Τώρα με μηνιαία δόση 132 ευρώ

Ford Ranger PHEV

Το μοντέλο της Ford με 6 χρόνια δωρεάν service – Μέχρι πότε ισχύει η προσφορά